شناسهٔ خبر: 43635940 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان یزد:

مشاغل و صنوف یزد هفته آینده مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۶:۳۰ هستند

یزد- جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد گفت: همه صنوف، مشاغل و رسته‌های شغلی به جز نانوایان و سوپر لبنیات ها تا تاریخ ۱۶ آبان ماه جاری فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۶:۳۰ هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ترحمی، پنج‌شنبه شب در سی و ششمین جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با تاکید بر فعالیت همه صنوف، مشاغل و رسته‌های شغلی به جز صنف نانوایان و سوپرلبنیات تا ساعت ۱۶:۳۰ در هفته آینده، از اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی خواست تا به نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روز و تعطیلی مطلق پس از این ساعت بپردازند.

ترحمی ادامه داد: جایگاه‌های سوخت، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: پاساژها و مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تا ساعت ۱۶:۳۰ عصر مجاز به فعالیت هستند و پس از آن کاملاً تعطیل هستند.

وی عنوان کرد: همه رستوران‌ها، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به شرط عدم ازدحام تا ساعت ۱۶:۳۰ فقط به صورت بیرون بر مجاز به فعالیت هستند و پس از آن تعطیل هستند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: صنف نانوایی و سوپرلبنیات مجاز به فعالیت تا ساعت ۲۳ هستند و مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عهده اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه خواهد بود. ترحمی ادامه داد: صنوف فعال در زمان تعیین شده برای شب موظف به حداقل رساندن نور تابلوهای خود هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد افزود: بازرسان مرکز بهداشت با همکاری اداره اماکن و گشت‌های کلانتری نیروی انتظامی موظف به اخطار و پلمب اصناف و مشاغل در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از جمله فعالیت در ساعت‌های غیر مجاز هستند.

ترحمی یادآور شد: صدا و سیمای مرکز یزد به طور مستمر و به شیوه‌های مختلف از جمله زیرنویس، میان‌برنامه و… ساعت فعالیت اصناف و مشاغل را به اطلاع مردم استان برساند و در این رابطه اطلاع رسانی کند.

نظر شما