شناسهٔ خبر: 43635596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

زاکانی: مجلس در آغاز راه گره گشایی از مشکلات است

رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: گره گشایی از مشکلات کشور وظیفه مجلس است و ما در آغاز این راه هستیم، امیدواریم با همکاری دولت بتوانیم با عملیاتی کردن این طرح‌ها مشکلات کشور را رفع کنیم.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر: علیرضا زاکانی عصر پنجشنبه در جمع مردم روستای کرمجگان بخش کهک قم با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف مجلس شناسایی مشکلات کشور ارائه راه حل برای آن است گفت: مجلس یازدهم در ابتدای راه و در دو ماه گذشته در حال انسجام بخشی به خودش بوده و از دیروز به نوعی مجلس وارد عرصه گره گشایی از مشکلات کشور شده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به ظرفیت‌ها و منابع عظیمی که در کشور وجود دارد گفت: انتفاع عموم مردم از منابع و ثروت کشور یکی از مهمترین اقداماتی است که مجلس یازدهم آن را تا به مرحله اقدام پیگیری خواهد کرد.

وی افزود: در اولین گام برای روز گذشته برای کمتر کردن فشار اقتصادی مصوب شد به ۶۰ میلیون نفر بن کالا تخصیص داده شود.

زاکانی تأمین معاش و بهبود زندگی مردم را اولویت اول مجلس یازدهم بیان کرد و افزود: در هفته آینده «طرح جمعیت و تعالی خانواده» در صحن علنی بررسی و بعد از آن «طرح جهش تولید و تأمین مسکن» ارائه خواهد شد.

وی افزود: گره گشایی از مشکلات کشور وظیفه مجلس است و ما در آغاز این راه هستیم، امیدواریم با همکاری دولت بتوانیم با عملیاتی کردن این طرح‌ها مشکلات کشور را رفع کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق ایثارگری و رشادت شهدای منطقه کرمجگان و کهک گفت: ۲۵ سال قبل در دوران دانشجویی پزشکی توفیق خدمت به مردم شهیدپرور روستاهای کرمجگان و بی دهند را داشتم.

برچسب‌ها:

نظر شما