شناسهٔ خبر: 43635176 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام‌های دریافتی در هشتم آبان‌ماه؛

از بی‌توجهی سازمان‌های مربوطه به گران‌فروشی تا مشکلات دریافت وام ازدواج

پیام‌های رسیده در تاریخ هشتم آبان‌ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.


 


بی‌توجهی سازمان‌های مربوطه به گران‌فروشی
قیمت‌های کذایی که توسط شرکت سایپا و تائید نهاد‌های نظارتی که در آبان ۹۹ اجرایی شد شدیداً باعث اعتراض ثبت‌نام کنندگان شد لطفاً خبری دراین‌باره تهیه و پخش بفرمایید سپاس از توجه شما.


باسلام بنده مهدی اسدی هستم ساکن استان البرز. پدر بنده با ۶۰ سال سن و با فروش یه قطعه کوچک زمین توانست در پیش‌فروش خودرو کوییک ثبت‌نام نماید و تقریباً ۵۰% مبلغ را واریز نماید (قیمت تقریبی اعلام شده ۹۵ میلیون بود) حالا بعد از گذشت سه ماه قیمت خودرو (بنابر نرخ تورم) ۴۰% افزایش یافته!
خب نباید این سود ۴۰% روی مبلغ واریزی مردم هم اعمال شود؟
دعوت‌نامه‌ها دقیقه از فردای اعلام نرخ‌های جدید به مردم ارسال شده! جای سؤال نیست که چرا دعوت‌نامه هارو نگه داشتن تا به امروز؟
با این تخت گازی که این دو شرکت دارند میرند سه ماهه بعدی قیمت کارخانه از قیمت بازار آزاد پیشی خواهد گرفت
این کلاهبرداری از پول مردم نیست؟ چرا نباید سود پول برای مبالغ واریزی اعمال شود؟ چرا سایپا یک‌طرفه به فکر منافع خود و زیان مردم می‌شود و سازمان حمایت سکوت کرده؟ پدر بنده بعد از ۶۰ سال آرزوی یک خودرو صفر داشت که آن‌هم با این تفاسیر به آن نخواهد رسید خیلی‌ها امثال پدر بنده با قرض و وام توانسته بودند مبلغ اولیه را پرداخت کنند ولیکن الآن منصرف خواهند شد و شرکت‌های خودروسازی هم در کمال رضایت عین مبلغشان را عودت خواهند کرد. با پول مردم بی‌گناه کسب درآمد می‌کنند و در پایان عین مبلغ را برمی‌گردانند. بدانید خدا بالاسر است و آه مظلوم یک روزی ظالمان را می‌گیرد.

 

سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد
در سامانه آموزشیار برای برخی از دانشجویان جدیدالورود مدارکی خواستن و اصلاحیه زدن که به هیچ وجه مدارک آپلود نمیشه و کسی هم در این چند روز پاسخگو نیست و وقت هم داره می‌گذرد و رو به اتمام هست. لطفاً به مشکلات این سامانه هم رسیدگی کنید اکثراً دانشجویان جدیدالورود استرس شدید گرفتن

 

وام ازدواج
من و همسرم بیش از دوماهه که در سامانه وام ازدواج ثبت‌نام کردیم و بانک مهر ایران رو انتخاب کردیم. از اون زمان تا الآن چندین بار با بانک تماس گرفتم، اما میگن باید بانک مرکزی تائید کنه. بنده حتی با بانک مرکزی هم تماس گرفتم، اما آن‌ها هم میگن به ما ارتباطی نداره و بانک مهر ایران باید پاسخگوی شما باشه.
من و همسرم برای خرید لوازم منزل به این وام نیاز داریم، آن هم در شرایطی که هرروز قیمت‌ها در حال افزایشِ. لطفاً شما یک پیگیری بفرمایید موضوع وام‌های ازدواج چیه؟ "

 

تخلف سایپا در صدور دعوت‌نامه مهرماه ۹۹
با توجه به انجام طرح فروش فوری در مهرماه ۹۹ به قیمت شهریورماه توسط خودروسازی سایپا و تثبیت قیمت مهرماه متأسفانه شاهد صدور دعوت‌نامه مشتریان دارای قرارداد تحویل مهرماه با قیمت جدید که در آبان ماه صادر شده بودیم و این موضوع با متن قرارداد پیش‌فروش مغایرت دارد. در این رخ داد سایپا به نوعی گروکشی نموده و عمداً دعوتنامه مهرماه را صادر نکرده است تا بتواند با افزایش قیمت آبان دعوت‌نامه را صادر کند (حتی ممکن هست دعوت‌نامه رو تا دی‌ماه صادر نکنند تا با افزایش قیمت سه ماهه چهارم صادر کنند) ... لطفاً نسبت به این تخلف پیگیری نمایید تا حقوق مشتریان سایپا ضایع نگردد. ممنون


عدم رسیدگی به نظافت و زیباسازی خیابان
با سلام خواهشمند است در گزارشی از وضع نا به سامان و کثیف خیابان و کوچه‌های مجاور و همچنین وضعیت نامطلوب معابر و پیاده‌رو‌ها و زیباسازی خیابانی واقع در منطقه ۱۷ تهران محله فلاح خ ابوذر خ رضایی که فاقد سطل زباله کافی و عدم پیاده‌رو مناسب و عدم زیباسازی با توجه به واقع شدن در منطقه بافت فرسوده می‌باشد تهیه نمایید. با توجه به پیگیری‌ها از طریق سامانه شهرداری ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و همچنین نزدیکی این خیابان به فاصله یک خیابان به شهرداری منطقه ۱۷، ولی هیچ‌گونه پیگیری و اقدامی صورت نمی‌گیرد.


ادغام بانک‌های نظامی و بی‌عدالتی
پس از ادغام نصفه و نیمه بانک‌های نظامی با بانک سپه، کارکنان بانک مهر اقتصاد پایین‌ترین حقوق دریافتی را تجربه کردند. با ۱۷ سال سابقه کاری ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان. هیچ‌کس جوابگو نیست. تو را به خدا به دادمان برسید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

نظر شما