شناسهٔ خبر: 43634261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهمترین حوادث اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر؛

انفجار در منزل مسکونی ۴ طبقه/چوپان سالم از کانال آب خارج شد

اصفهان – سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان از وقوع سه حادثه ویژه در اصفهان در ۲۴ ساعت اخیر خبر داد که انفجار در منزل مسکونی چهار طبقه از آن جمله است.

صاحب‌خبر -

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حوادث ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اظهار داشت: در این بازه زمانی سه حادثه ویژه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: ساعت ۲۰ و ۲۴ دقیقه شب گذشته انفجار در منزل مسکونی چهار طبقه در خیابان هزار جریب کوی بهار گزارش شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه در طبقه سوم این مجتمع اتفاق افتاده است، اضافه کرد: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های یک، سه، ۱۲ و ۲۰ همراه با نردبان نجات برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۱۵ نفر در ساختمان تخلیه شدند و سه نفر نیز که در محل آتش سوزی محبوس شده بودند نجات یافته و تحویل نیروهای اورژانس شدند.

نجات راننده در تصادف پژو ۲۰۶

کاوه آهنگران به حادثه ترافیکی یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در اتوبان خلیج فارس محدوده کوی راه حق نیز اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹ دقیقه بامداد به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۳ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند و راننده خودرو که محبوس شده بود را نجات دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین به حادثه گرفتار شدن چوپانی در کانال جی شیر اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه نیز ساعت ۱۱ و ۵۱ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یکی از گوسفندان این چوپان وارد چاه شده و چوپان برای نجات آن وارد کانال شده که گرفتار می‌شود، ادامه داد: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های پنج و ۱۵ به محل حادثه اعزام شدندو چوپان و گوسفند را سالم از کانال آب خارج کردند.

نظر شما