شناسهٔ خبر: 43633908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه آستارا؛

۲۵ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش آموزی اجرا می ‌شود

قنبری گفت: ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش ‌آموزی در شهرستان آستارا اجرا می ‌شود.

صاحب‌خبر -

«بهزاد قنبری» امروز(پنجشنبه، ۸ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش ‌آموزی پرداخت و افزود: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در آستارا از امروز آغاز شده و تا ۱۳ آبان  برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا داشتن روحیه انقلابی، کار آمد و دین مدار را از خصوصیات بارز دانش آموز بسیجی عنوان کرد و افزود: شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی« دانش آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی» است.

 

وی با بیان اینکه ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش ‌آموزی در شهرستان آستارا تدارک دیده شده است، تصریح کرد: مزار شهدای والامقام شهرستان آستارا امروز با حضور مسئولان، دانش آموزان و مسئولان تشکل های دانش آموزی غبارروبی و گلباران شد.

 

قنبری گفت: نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، پخش فیلم های شهدا در شبکه های اجتماعی شاد و سروش، مسابقه نقاشی با موضوع استکبارستیزی،  مسابقه دلنوشته به شهید، جلسات معرفتی و بصیرتی با عنوان رهبر کوچک از ویژه برنامه های این هفته در آستارا می باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا اظهارکرد: تجلیل از دانش آموزان نخبه بسیجی فرهنگی، علمی و ورزشی، دیدار نخبگاه بسیجی با فرماندار و فرمانده سپاه، دیدار فرماندهان واحدهای مدارس با رییس کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی، دیدار فرماندهان واحدها و اعضای شورای حوزه با فرمانده سپاه و دیدار بسیجیان دانش آموز با امام جمعه از دیگر برنامه های این هفته در بندر آستارا است.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی نشست آنلاین بصیریتی و معرفی با موضوع استکبارستیزی در شبکه اجتماعی شاد و سروش، نشست روشنگری گام دوم انقلاب، دیدار با خانواده شهدا دانش آموزی و فرهنگی و افتتاح نمایشگاه بسیج دانش آموزی با عنوان مدرسه عشق پیش بینی شده است، افزود: در این هفته به دانش آموزان نیازمند بسته های لوزام التحریر اهدا می شود.

 

قنبری گفت: توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، یادواره شهدا، صبحگاه مشترک بسیج دانش آموزی در مدارس، حضور یکپارچه و منسجم دانش آموزان بسیجی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه و  راه اندازی کاروان شادی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در آستارا  اجرا می شود.

 

وی از برگزاری مسابقات بومی محلی و مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی در  شهرستان آستارا خبر داد و افزود: پایان بخش برنامه های هفته بسیج دانش آموزی شرکت دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی در تجمع یوم الله ۱۳ آبان می باشد که با سخنرانی، قرائت قطعنامه و آتش زدن نماد استکبارجهانی همراه خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: همه برنامه های هفته بسیج دانش آموزای با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

پایان پیام/163

نظر شما