شناسهٔ خبر: 43633101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه خدمات به بیش از شش هزار نفر در طرح آمران سلامت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از ارائه خدمت به بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان در طرح آمران سلامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن حرازی زاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: حدود ۷۲ پایگاه برای آموزش، فرهنگسازی و ترویج مقابله با کرونا در قالب طرح آمران سلامت تشکیل شده است که در آن ها ۲۱۶ نفر از اعضای جوانان و داوطلبان مشارکت دارند.

حرازی زاده بیان کرد: در هر شهرستان تیم‌های سه نفره در این طرح مشارکت دارند و با حضور در معابر پر تردد، ضمن آموزش نکات بهداشتی، هموطنانی که بدون رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح معابر تردد می کنند را به رعایت دستورالعمل‌ها و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد می‌کنند.

او خاطر نشان کرد: همچنین با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال و تیم‌های سحر و سحاب، با تجهیزات حفاظتی بهداشتی، بیش از شش هزار و ۵۶۹ نفر از هموطنان به حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات بهداشتی تشویق شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد ادامه داد: در قالب اجرای این طرح تعداد سه هزار و ۷۸۰ ماسک و بیش از ۱۲۰ لیتر مواد ضد عفونی و بروشور آموزشی توزیع شده است.

حرازی زاده تصریح کرد: توسعه آموزش‌های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی و حمایت بهداشتی درمانی از قشر آسیب پذیر جامعه در مواجهه با ویروس کرونا در سراسر کشور از جمله اهداف اجرای طرح آمران سلامت است.

او اعلام کرد: اجرای این طرح تا ۱۵ آبان ماه ادامه دارد و امیدواریم با جدی گرفتن تذکر‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد کاهش شیوع ویروس کرونا در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ غ

نظر شما