شناسهٔ خبر: 43632031 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

طی هفته آینده در مجلس صورت می گیرد

بررسی درخواست نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از سازمان برنامه و بودجه

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده ضمن بررسی درخواست عده‌ای از نمایندگان برای انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان برنامه و بودجه، گزارش دیوان محاسبات کشور درباره عملکرد مالی ۱۳۹۸ مجلس را مورد رسیدگی قرار خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی هفته آینده در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۱ و ۱۲ آبان) جلسه دارد.

این کمیسیون روز یکشنبه عصر از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه تا ۱۶ ضمن رسیدگی به گزارش دیوان محاسبات کشور در خصوص عملکرد مالی ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی در اجرای جزء(۲) تبصره(۱) ماده(۵۱) آیین‌نامه داخلی مجلس،  بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ دیوان محاسبات کشور در اجرای ماده(۹) قانون دیوان را بررسی خواهد کرد.

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین در روز دوشنبه عصر، ضمن بررسی درخواست عده‌ای از نمایندگان مبنی بر انجام تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان برنامه و بودجه، ادامه رسیدگی به طرح یک فوریتی حذف بند(ن) تبصره(۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و رسیدگی به لایحه نحوه پرداخت هزینه دادرسی دستگاه‌های اجرائی را در دستور کار خود دارد.

همچنین کمیته برنامه‌ریزی، آمایش و آمار این کمیسیون در روزهای یکشنبه و دوشنبه به آسیب‌شناسی برنامه ششم توسعه و ارزیابی عملکرد امور، فصول و استان‌ها در بودجه سنواتی طی برنامه ششم توسعه خواهد پرداخت.

کمیته اقتصادی هم در روز یکشنبه به بررسی لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین‌الات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب (فرعی) و لایحه اصلاح ماده(۱۴) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (فرعی) می‌پردازد.

کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس این کمیسیون هم در روز دوشنبه طرح اصلاح قانون دیوان محاسبات کشور را در دستور کار خود دارد.

نظر شما