شناسهٔ خبر: 43631522 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گفت‌وگو با بازیگر کودکی حضرت یوسف

فاطمه خلیلی

حسین جعفری، بازیگر نقش کودکی حضرت یوسف (ص) میهمان برنامه «شما و سحر» در کانال اردوی شبکه سحر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی صداوسیما، حسین جعفری، بازیگر نقش کودکی حضرت یوسف (ص) در سریال یوسف پیامبر میهمان برنامه «شما و سحر» خواهد بود و درباره نقش خود در جایگاه حضرت یوسف (ص) سخن می‌گوید.

معصومه شریفیان، تهیه کننده این برنامه، اشتراکات فرهنگی و علاقه‌مندی مخاطبان شبه قاره به سریال‌های تاریخی و مذهبی ایرانی و ارادت به پیامبران و امامان را از دلایل پرداختن به این سریال تاریخی «یوسف پیامبر» و دعوت از بازیگر نقش یوسف عنوان کرد و چگونگی انتخاب وی برای این نقش، حس و حال فضای فیلم، سکانس‌های خاص از جمله سکانس در چاه افتادن یوسف و... را از جمله موضوعات مورد بحث در این گفت‌وگو برشمرد.  

یوسف پیامبر به کارگردانی زنده یاد فرج الله سلحشور است که مخاطبان شبه قاره هند از طریق کانال اردوی شبکه سحر شاهد آن بوده‌اند.  

پخش برخی از سکانس‌های این سریال با بازی حسین جعفری، گفت‌وگوی مخاطبان به صورت اسکایپ و یا واتس آپ با میهمان برنامه و طرح پرسش، نظرسنجی از مخاطبان درباره برنامه‌های کانال اردوی سحر، موزیک ویدئو و کلیپ.های موسیقی شاد به مناسبت ایام هفته وحدت از آیتم‌های دیگر این برنامه است. 


«شما و سحر» به تهیه‌کنندگی معصومه شریفیان و اجرای فاطمه سکینه مهدی، ۱۰ آبان ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران به مدت ۵۰ دقیقه به طور زنده روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

انتهای پیام

نظر شما