شناسهٔ خبر: 43631115 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تشدید محدویت‌ها در آرامستان‌های شهرکرد؛ به مدت ۲ هفته برگزاری مراسم ممنوع شد

گروه استان‌ها-سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به اینکه شهرستان شهرکرد از نظر شیوع کرونا در وضعیت خاکستری قرار دارد برگزاری هر نوع مراسم ترحیم، هفته و چهلم در آرامستان‌های شهرکرد به مدت دو هفته ممنوع می‌باشد.

صاحب‌خبر -

سیداکبر نوربخش رضائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهارداشت: باتوجه به وضعیت استان در شرایط کرونا طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا برگزاری مراسم در آرامستان‌های شهرکرد به مدت 2 هفته ممنوع می‌باشد و برای خاکسپاری اموات تنها بستگان درجه یک می‌توانند حضور داشته‌ باشند. 

وی با بیان اینکه بحران کرونا در شهرکرد جدّی است، افزود:  هر لحظه ممکن است وضعیت استان از حالت خاکستری به سیاه تبدیل شود بنابراین انتظار داریم افرادی که بستگان خود را از دست داده‌ و ناچار هستند برای انجام مناسک خاکسپاری در آرامستان بهشت رحمت حضور یابند به منظور پیشگیری از وقوع یک بحران سهمگین‌تر اهتمام ویژه‌ای نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی داشته باشند. 

سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرکرد  با اشاره به استقرار نیروهای انتظامی در مسیرهای منتهی به آرامستان بهشت رحمت، بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود و دیگران از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند تا با کمک یکدیگر بتوانیم وضعیت کرونا را کنترل کنیم.

 انتهای پیام/7540/ش

نظر شما