شناسهٔ خبر: 43631057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۲۰ درصد مردم استان البرز تحت پوشش بیمه سلامت هستند

گروه استان‌ها- مدیرکل بیمه سلامت استان البرز گفت: ۳۵۰ هزار بیمه شده در سطح استان البرز وجود دارد که ۲۰ درصد از کل مردم استان را شامل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سعید جوانشیر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در کرج، در خصوص وضعیت ارائه خدمات بیمه سلامت به مردم استان البرز، اظهار داشت: بیمه سلامت در تلاش است که در حوزه بیمه بتواند بنا به فرامین مقام معظم رهبری  جامع عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی و داروخانه‌ای بسیاری در استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، افزود: تلاش شده با گسترش این مراکز دسترسی جامعه بیمه‌ای خود را در استان افزایش دهیم.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز  با اشاره به اینکه  در حال حاضر 350 هزار نفر در استان البرز تحت پوشش بیمه سلامت هستند، بیان کرد:  این تعداد به نسبت جمعیت 20 درصد از کل جمعیت استان البرز  را شامل می‌شود.

جوانشیر با بیان اینکه بیمه سلامت با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های نوین خواستار ارائه خدمات بهتر و بیشتر است، تصریح کرد: طرح نسخه نویسی الکترونیکی در استان البرز اجرا و در حال حاضر در تمامی بیمارستان‌های استان نسخه نویسی به صورت الکترونیکی اجرا می‌شود.

وی در خصوص وضعیت پرداخت حق بیمه مراکز درمانی و داروخانه‌های استان البرز، خاطرنشان‌کرد: تلاش شده در مراکز خرید خدمت و مراکز دانشگاه پرداخت‌ها به موقع انجام شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان البرز  در خصوص رفع همپوشانی بیمه‌ای، گفت: در سال 97 طرحی اجرا شد که تمامی مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند و با تامین اجتماعی نیز در سامانه‌ای موفق شدیم که بحث همپوشانی بیمه‌ای را مرتفع کنیم و در حال حاضر این مشکل حل شده است.

انتهای پیام/ی

نظر شما