شناسهٔ خبر: 43630801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تهیه جهیزیه ۶ نوعروس به مناسبت ربیع‌الاول توسط سپاه ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: به مناسبت ماه ربیع‌الاول ۶ سری جهیزیه به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

صاحب‌خبر -

سید جواد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه از ابتدای کرونا تاکنون بسیجیان شهرستان ملایر در راستای اجرای منویات رهبری اقدام به جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه داشته و در سایر اقدامات جهادی نیز حضوری مستمر داشته‌‌اند اظهار کرد: شهرستان ملایر در حوزه کمک‌های مومنانه رتبه نخست را در استان همدان داشته است.

وی با بیان اینکه تا کنون سه مرحله از توزیع کمک‌های مومنانه در شهرستان توسط سپاه و بسیج انجام شده افزود: این کمک‌ها از سوی خیران و نیکوکاران و با کمک حوزه‌های و پایگاه‌های مقاومت بسیج جمع‌آوری و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر  گفت: طی مراحل توزیع کمک‌های مومنانه در ملایر حدود 15 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار شهرستان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مرحله چهارم این کمک‌ها در هفته جاری همزمان با  آغاز ماه ربیع‌الاول انجام گرفت افزود: در این راستا توزیع  ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ و گوشت، ماکارونی، قند، و.... بین زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست و خانوداه‌های نیازمند در حال انجام است.

حسینی با بیان اینکه طی مراحل دیگر قرار است این کمک‌ها در شهرستان ادامه یابد تصریح کرد: در مراحل بعدی نیز  خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا و افراد زیر پوشش بهزیستی و کمیته امداد از این بسته‌ها بهره‌‌مند می‌شوند.

وی در ادامه تهیه یک‌هزار و ۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان را از دیگر اقدامات بسیج و سپاه ملایر برشمرد و افزود: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع می‌شود.

حسینی با بیان اینکه بازسازی و مرمت بیش از ۱۰ منزل مسکونی محرومین در سطح شهرستان در دست اقدام است گفت: اقدامات جهادی بسیجیان و سپاه شهرستان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه به مناسبت ماه ربیع‌الاول ۶ سری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۲ سری سیسمونی به ارزش ۶ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تعدادی دیگر جهیزیه از سوی خیران تهیه به  نوعروسان نیازمند اهدا شده است.

انتهای پیام/89013

نظر شما