شناسهٔ خبر: 43630751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی ۲۴ ساعت اخیر؛

۱۲۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/فوت ۳۹ بیمار

اصفهان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی یک هزار و ۲۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان به جز دو شهرستان آران و بیدگل و کاشان خبر داد.

صاحب‌خبر -

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شناسایی بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون یک هزار و ۲۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد بیمار شناسایی شده ۲۳۰ بیمار در مراکز درمانی بستری شده‌اند، ابراز داشت: تعداد کل بیماران مبتلا به کرونای بستری شده در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به یک هزار و ۸۳۱ مورد رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بهبود یافته کرونا طی ۲۴ ساعت اخیر را ۲۴۲ مورد اعلام کرد و گفت: در تعداد بیماران بهبود یافته طی این هفته نسبت به هفته گذشته آمار خوبی را داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: البته باید توجه داشت که در حال حاضر ۳۲۹ بیمار مبتلا به کرونا در اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را ۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: تاکنون تست ۳۰ نفر از این فوتی‌ها مثبت کرونا بوده است.

نظر شما