شناسهٔ خبر: 43630551 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

دبیرکل نُجَباء در دیدار با مشاور عالی رهبر انقلاب:

نابودی قطعی اسرائیل در صورت آغاز هر گونه جنگ

شیخ اکرم الکعبی در دیدار با دکتر ولایتی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت ورود به هر جنگی، پایان خود را رقم خواهد زد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء روز سه‌شنبه در تهران با مشاور عالی رهبر انقلاب در امور بین‌الملل دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در ملاقات با دکتر «علی اکبر ولایتی» ضمن اشاره به فشار کمپین انتخاباتی ترامپ بر دولت‌های منطقه برای سازش با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این موج ضداسلامی و ذلیلانه حتی به عراق نیز رسیده است؛ تا جایی که برخی سیاستمداران داعشی و مزدور، بحث عادی‌سازی روابط بغداد ـ تل‌آویو را وجهه همت خود قرار داده و برای اسرائیل سفارت مجازی ایجاد کرده‌اند.

وی در این زمینه خاطرنشان ساخت: مقاومت عراق و نُجَباء در برابر سیاست عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی خواهند ایستاد. روابط مستحکمی با گروه‌های فلسطینی داریم و قدس رمز مقاومت ماست؛ بنابراین از هیچ کمک و پشتیبانی به فلسطینیان دریغ نمی‌کنیم.

دبیرکل نُجَباء با افشای رفت و آمد هیأت‌های اسرائیلی به عراق در پوشش اتباع ایالات‌متحده، تصریح کرد: این تهدید واضحی برای عراق، ایران، منطقه و مسلمانان است که برخی عناصر امنیتی رژیم صهیونیستی با گذرنامه‌های غربی به فرودگاه بغداد بیایند، آزادانه در کشور تردد و با شخصیت‌هایی دیدار کنند.

شیخ اکرم الکعبی ضمن تأکید بر ضعف و رو به زوال بودن رژیم صهیونیستی، افزود: معتقدیم که اگر اسرائیل وارد هر جنگی شود، با این خطای راهبردی پایان خود را رقم خواهد زد و گروه‌های مقاومت فلسطین، لبنان، عراق و ایران به قدس می‌رسند و آنگاه ـ همان‌گونه که رهبر انقلاب وعده دادند ـ در قدس نماز می‌خوانیم.

وی سپس نقش مخرب رژیم‌های سعودی و امارات در منطقه و عراق را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان در یمن جنگ‌افروزی می‌کند، در لبنان فتنه می‌آفریند و در عراق و سوریه از داعش و سایر گروه‌های تروریستی پشتیبانی می‌کند. پرونده عراق هم از سوی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به «محمد بن زاید» ولیعهد امارات واگذار شده است و او مأموریت دارد که با استفاده از سرویس‌های اطلاعاتی، به تفرقه و بی‌ثباتی در عراق دامن بزند.

فرمانده عالی‌رتبه مقاومت عراق در عین‌حال هشدار داد: ما دست آمریکا و اسرائیل را پشت شرارت‌های عربستان و امارات می‌بینیم و شعله تمام این آشوبگری‌ها و فتنه‌جویی‌ها در نهایت به جان نظامیان آن‌ها خواهد افتاد.

الکعبی در پایان اظهارات خود، خون شهدا را چراغ روشنی‌بخش مسیر مبارزه توصیف کرد و گفت: به برکت خون شهدایی مثل «حاج‌قاسم سلیمانی»، جبهه مقاومت متحد شده و گسترش یافته است. اکنون مقاومت منحصر به یک کشور نیست و بذر آن در عراق، عربستان، سوریه، پاکستان و... رشد یافته است./د102/ف

برچسب‌ها:

نظر شما