شناسهٔ خبر: 43630456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نتیجه تست کرونای شهردار تهران منفی اعلام شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به ابتلای ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در شهرداری تهران به کرونا اعلام کرد:‌ خواهر شهردار تهران هم به دلیل کرونا فوت کرد اما خوشبختانه نتیجه تست کرونای آقای «پیروز حناچی»، شهردار تهران منفی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا از شرکت شهر سالم «حمید چوبینه» درباره وضعیت کرونا در میان کارکنان و مدیران شهرداری تهران اظهار داشت: در موج‌های جدید کرونا میزان شیوع نسبت به موج‌های اول و دوم گسترده‌تر شده و میزان انتقال نیز افزایش یافته است.

وی گفت: البته نسبت به کل جامعه آمار ابتلا به کرونا در حوزه شهری کمتر شده و خوشبختانه مورد جدیدی از مرگ و میر به دلیل ابتلا به ویروس کووید-۱۹ به وقوع نپیوسته است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه از هر ۱۵۰ تست کرونا از افراد مشکوک به این بیماری نتیجه ۱۰ تا ۱۲ مورد مثبت می‌شود، اضافه کرد: تست کرونا فقط برای افرادی که مشکوک به این بیماری بوده‌اند یا مواجهه شدید با افراد مبتلا داشته‌اند در شهرداری انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم در ادامه ضمن تشکر از وزارت بهداشت به دلیل اختصاص واکسن آنفلوآنزا به کارکنان بهشت‌زهرا (س)، بیان کرد:‌ پس از رایزنی با این وزارتخانه حدود هزار واکسن برای کارکنان بهشت‌زهرا (س) ارسال شد که همه واکسن‌ها به این افراد تزریق شده ولی هنوز واکسنی برای کارکنان کلینیک‌های درمانی شهرداری، سالمندان و افراد در معرض خطر مانند کارکنان آتش‌نشانی و پسماند اختصاص نیافته است.

به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۹۶ هزار و ۹۴۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۳۴ هزار و ۱۱۳ نفر رسیده است.

نظر شما