شناسهٔ خبر: 43630360 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

احمدی: گلف ظرفیت زیادی برای توسعه دارد/ اهانت به پیامبر (ص) را تقبیح می‌کنیم

معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزارت وررش و جوانان گفت:رشته گلف هم در بعد همگانی و قهرمانی ظرفیت بالایی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالحمید احمدی، در حاشیه مسابقات آزاد گلف کشوری در مجموعه انقلاب تهران اظهار داشت:  ایام وحدت و ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) را تبریک می‌گویم و حرکت زشت اهانت به صاحت مقدس حضرت رسول که موج همبستگی را در بین مسلمانان جهان ایجاد کرد را تقبیح می‌کنم و جامعه ورزش نیز در تقبیح این حرکت همراه سایر مردم جهان است.

وی در ادامه افزود: شاهد برگزاری مسابقات گلف کشوری با حضور استان‌های مختلف هستیم و این مسابقات به صورت زنده از رسانه ملی پخش شد و برای مردم انعکاس داده شد.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: رشته گلف هم در بعد همگانی و قهرمانی ظرفیت بالایی دارد و الان در 29 استان هیئت گلف فعال دارند. ظرفیت همگانی گلف و رشته‌های تابعه آن بسیار بالاست و حمید عزیزی، رئیس فدراسیون و همکارانش تلاش زیادی در طی این چند سال در جهت توسعه آن داشتند و وزارت ورزش نیز حمایت خوبی از این رشته دارد به خصوص در بعد همگانی آن.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه این رشته می‌تواند به صورت خانوادگی دنبال شود، امیدواریم شاهد فعالیت‌های متنوع گلف در بخش‌های مختلف از جمله بوستان‌ها و پارک‌ها، مناطق ساحلی و در بین کارکنان و دستگاه‌های مختلف کشور اعم از دانش آموزی، دانشگاهی، کارگری و... باشیم. همه این‌ها ظرفیت‌های خوبی است تا این رشته بین مردم توسعه یابد.

احمدی در پایان گفت: خوشبختانه شرایط به گونه‌ای است که نیاز به تجهیزات گران‌قیمت و زمین‌های با مسافت زیاد ندارد و در فضای محدود و حتی سر بسته قابل انجام است. امیدواریم در ادامه فدراسیون در بعد همگانی برنامه‌های متنوعی داشته باشد تا مردم بیشتر مشارکت داشته باشند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما