شناسهٔ خبر: 43630179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار گلستان:

ارائه الگو برای ارتقا معروفات و کاهش منکرات ضروری است

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به تاکیدات دینی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر گفت: ارائه الگو برای ارتقای معروفات و کاهش منکرات در استان در راستای سلامت جامعه ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی حق شناس در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور رئیس کل دادگستری استان و دیگر اعضا ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم (ص) و هفته وحدت اظهار کرد: تولید محتوا از سوی ستاد امر به معروف بسیار با اهمیت است لذا تشکیل کمیته کارشناسی جهت احصاء موضوعات و ارائه اهم آن در جلسات می‌تواند زمینه کیفی سازی جلسات ستاد را فراهم آورد.

وی افزود: فعالیت‌های ستاد صیانت، ستاد حجاب و عفاف، ستاد حقوق شهروندی و ستاد امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی قابل تجمیع است و می‌تواند زمینه کاهش موازی کاری را فراهم آورد.

استاندار گلستان یادآور شد: امر به معروف طیف وسیعی در هدایت جامعه و کاهش عیب‌های اجتماعی دارد و باید امر به معروف را کاملاً کاربردی دنبال کنیم.

حق شناس گفت: دستگاه‌های اجرایی بر اساس برنامه ریزی و سیاست گذاری ستاد امر به معروف در جامعه عمل خواهند کرد.

وی ادامه داد: رفتار مسئولین برای مردم بهترین معیار عمل به امر به معروف و نهی از منکر است و باید به گونه‌ای عمل کنیم که بتوانیم این فریضه مهم را به جامعه منتقل کنیم.

لازم به ذکر است در این جلسه یاسر قزوهی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این ستاد ارائه کرد و از ایجاد شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر با همکاری دستگاه قضائی در تمام شهرستان‌های استان خبر داد.

گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر پیرامون ظرفیت‌ها، مصادیق و برنامه‌های پیشنهادی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به تبادل نظر پرداختند.

نظر شما