شناسهٔ خبر: 43630141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار زنجان:

ظرفیت جوانان در پست‌های مدیریتی نادیده گرفته نشود

استاندار زنجان تاکید کرد: یکی از اولویت‌های استان، به کارگیری جوانان در پست‌های مدیریتی است که نباید این موضوع نادیده گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر پنچ شنبه در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در استان نداریم، گفت: به عنوان مثال، در زمینه اقلامی چون روغن مایع خوراکی به اندازه یک سال ذخیره مصرف داریم و علاوه بر این، حواله توزیع ۳۵۰ تن از این محصول نیز برای مصرف‌کنندگان داخل استان صادر شده و ۴۰۰ تن نیز سهمیه استان از وزارت صمت است.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در استان در خصوص اقلام اساسی، توزیع و عرضه گوشت گرم مرغ با حداقل قیمت نسبت به استان‌های همجوار بوده است، افزود: اگر به قیمت توزیع گوشت مرغ گرم در استان‌های همجوار توجه کنیم، خواهیم دید که زنجان در این زمینه توانسته است مدیریت خوبی اعمال کند. در خصوص گندم نیز هیچ مشکلی نداشته و به اندازه کافی ذخیره داریم.

استاندار زنجان در ادامه با بیان اینکه برای رسیدن به آرامش در جامعه، یکی از راهکارهای اساسی، تکریم واقعی از مردم بوده و این موضوع نباید در حد یک شعار باشد، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که امروز مردم شرایط را با همه سختی‌ها درک کرده و به همه موضوعات واقف هستند اما با این وجود باید انتقادها را با آغوش باز پذیرفته و تلاش کنیم با مردم رو راست باشیم.

حقیقی همچنین گریزی به اهانت و بی‌احترامی رئیس‌جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) زد و با اشاره به اینکه در سنوات گذشته نیز شاهد چنین رفتارهای نابخردانه بوده‌ایم، ادامه داد: امروز همه ما به عینه شاهد این موضوع هستیم که دشمنان به واسطه نوکران مسلمان‌نمای خود پرو بال گرفته‌اند، به همین خاطر باید در چنین عرصه و میدانی هوشمندانه عمل کنیم.

وی همچنین با یادآوری اینکه امروز مصرف برق زنجانی‌ها به گونه‌ای است که آمار حاکی از مصرف ۲۳ درصد برق استان توسط ۸ درصد مشترکان پرمصرف دارد، اظهار کرد: درحال حاضر ۳۲ درصد مشترکان استان کم‌مصرف بوده و مشترکان خوش‌مصرف نیز ۶۰ درصد این آمار را به خود اختصاص داده‌اند که امیدواریم روند به گونه‌ای پیش برود که شاهد پیوستن خوش‌مصرف‌ها به کم‌مصرف‌ها باشیم.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای امروز استان، استفاده از ظرفیت جوانان در پست‌های مدیریتی است، بیان کرد: با وجود اینکه این رویکرد و اولویت به مدیران دستگاه‌ها در استان ابلاغ شده است اما برخی مدیران در این زمینه کم‌کاری کرده‌اند که در این راستا تاکیده شده تا احکام این مدیران جوان در استان زده شود.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین موضوعی که امروز همه ما باید به آن توجه کرده و اقدام عملی در این خصوص داشته باشیم، مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه عملکرد برخی از صنوف و مردم به ویژه جوانان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خصوص استفاده از ماسک بسیار پایین است که این خود می‌تواند آمار مبتلایان به کرونا را در استان افزایش دهد.

نظر شما