شناسهٔ خبر: 43629678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

امیر روستایی:

برای آقای گلی به پرسپولیس آمده‌ام

صاحب‌خبر -

مهاجم جوان پرسپولیس در تلاش است در این فصل بیشتر برای این تیم بازی کند و یکی از گلزنان باشد.
امیر روستایی، بازیکن جوان تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با برنا در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به تعویق لیگ برنامه ما هم عوض شد و این روزها بازی‌های دوستانه‌ای را داشتیم و در کنار آن برنامه‌های تمرینی ویژه‌ای را پشت سرگذاشته‌ایم. کم‌کم به شرایط ایده‌آل می‌رسیم تا برای بازی اول‌مان برابر سایپا آماده شویم. ما امسال هم هدف‌مان در لیگ، کسب عنوان قهرمانی است و می‌خواهیم در این مسیر گام اول را محک برداریم.
او در ادامه تصریح کرد: در بازی‌های دوستانه نقاط ضعف و قوت‌مان را شناسایی کرده‌ایم و با شروع فصل می‌خواهیم مدعی اول قهرمانی برای لیگ بیستم باشیم. روستایی در مورد شرایط خود در پرسپولیس گفت: امسال می‌خواهم شرایطم را در مقایسه با قبل تغییر دهم و با تلاش بیشتر بیش از قبل اعتماد آقا یحیی را به خود جلب کنم. این موضوع را در ابتدای فصل برای خودم هدف‌گذاری کرده‌ام که هم بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم و همین این که بتوانم برای تیمم گلزنی کنم.
مهاجم سرخ‌ها درباره برخی پیشنهاداتی که به او شده، بیان کرد: طبیعی است بازیکنی که در پرسپولیس باشد، در پایان فصل با پیشنهاداتی روبرو شود و من هم از این قاعده مسثتنی نیستم. من به پرسپولیس نیامدم یک فصل بمانم و بروم. هنوز خیلی کار مانده که باید در این تیم انجام دهم. تلاش می‌کنم در این تیم بزرگ ماندگار شوم و به همه اهدافم برسم.
ملی‌پوش امید تیم پرسپولیس درباره مهاجمان دیگر این تیم و رقابتش با آنها گفت: در هر تیم رقابت وجود دارد و ترسی از رقابت با هیچ بازیکنی ندارم. مهاجمان پرسپولیس اول دوستان و رفقای من هستند، بعد رقبایم. ضمن این‌که هر روز با خودم رقابت می‌کنم و می‌خواهم هر روز بهتر از روز قبل باشم. من تلاشم را به کار می‌گیرم و منتظر چراغ سبز کادر فنی هستم. دوست دارم با پیراهن پرسپولیس آقای گل شوم و قطعا هم به این هدفم می‌رسم. ملاک من فقط بازی با پیراهن پرسپولیس نیست دوست دارم برای این تیم گل بزنم و موثر باشم. من می‌خواهم از پرسپولیس به تیم ملی بزرگسالان برسم. 

نظر شما