شناسهٔ خبر: 43628178 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار خبر داد

تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان نخبه بسیج دانش‌آموزی گرمسار

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار گفت: دانش‌آموزان و مربیان نخبه بسیج دانش‌آموزی این شهرستان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی تجلیلی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

محمدتقی بابکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار بابیان اینکه هشتم آبان ماه یادآور حماسه‌های دلاور مردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی را به ارمغان آورده‌اند، اظهار داشت: شهیدان به‌حق می‌توانند الگوی نسل امروزی دانش‌آموزان باشند.

وی افزود: امسال شهادت سید شهدای مدافع حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام خون تازه‌ای در رگ‌های غیرت نسل نوجوان امروزی جوشانده است بنابراین تبلور نوجوانان مؤمن انقلابی و پای‌کار را بیش‌ازپیش می‌توان در نسل امروزی مشاهده کرد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار با اشاره به شیوع بیماری کرونا و محدودیت در برگزاری برنامه‌های جمعی و حضوری بیان کرد: به همین جهت هفته بسیج دانش‌آموزی امسال باید هرچه باشکوه‌تر و عظیم‌تر و باهدف ایجاد معرفت و بینش بیشتر نسبت به انزجار از آمریکا در حق مردم مظلوم و مستضعف جهان به‌خصوص جهان اسلام برگزار شود.

وی افزود: دانش‌آموز انقلابی، دانش‌آموزی است که بداند چرا مرگ بر آمریکا بگوید و بداند مرگ بر آمریکا در چه جنبه‌هایی از زندگی او باید ظهور و بروز داشته باشد و این هدف باهمت مربیان بسیجی و تربیتی بسیج دانش‌آموزی در سازمان‌ها و حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی و واحدهای بسیج دانش‌آموزی در ذیل شجره طیبه بسیج به برکت خون شهید سلیمانی سریع‌تر و عمیق‌تر در نسل نوجوانان امروزی محقق می‌شود.

بابکی با اشاره به شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: فضاسازی محیطی در مدارس، دیدار فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی با امام‌جمعه، توزیع بسته‌های دانش معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه و برگزاری لیگ علمی پایا مرحله نهایی کشوری از برنامه‌های مهم این نهاد است.

وی در ادامه اضافه کرد: شرکت دانش‌آموزان گرمساری در پویش مجازی «آمریکا باید از منطقه برود»، تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان نخبه بسیج دانش‌آموزی گرمسار، برگزاری همایش مجازی سراسری با حضور فرماندهان واحدها، دیدار با خانواده شهدا، پویش همه باهم مرگ بر آمریکا از دیگر برنامه‌های مهم بسیج دانش‌آموزی در این هفته است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی گرمسار با اشاره به مشارکت گسترده دانش‌آموزان در برنامه‌های ستادی و استانی بسیج دانش‌آموزی بیان کرد: امضای طومار مجازی دانش‌آموزی و ایجاد کانال استانی راهیان نور مجازی از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‌شود.

 

نظر شما