شناسهٔ خبر: 43627326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:

افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش 12.5 میلیارد در استان همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش 12 میلیارد و 583 میلیون ریال در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی با اعلام این خبر اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف و همچنین بهره‌مندی همه آحاد جامعه از امکانت ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که خوشبختانه در استان همدان این مهم در حال پیگیری و اجرا است.
وی بابیان اینکه در حال حاضر در چندین پروژه ورزشی در استان همدان آماده بهره‌برداری است، گفت: پروژه سالن ورزشی روستای ینکی کند از توابع بخش جوکار ملایر یکی از این پروژه‌هاست که فردا بهره‌برداری می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: این پروژه به مساحت 926 مترمربع دارای سالن ورزشی چندمنظوره جهت ورزش‌های توپی، رختکن، سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت با 8 میلیارد و 538 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی ساخته‌شده است.
وی گفت: دیگر پروژه‌ای که فردا به بهره‌برداری می‌رسد زمین چمن مصنوعی قروه درگزین به مساحت یک هزار 8 مترمربع و بااعتبار 4 میلیارد ریال است.
سیفی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین استان در رأس استاندار پرتلاش استان همدان و نمایندگان محترم بتوانیم اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه‌های ورزشی را تأمین کنیم./

نظر شما