شناسهٔ خبر: 43627289 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

محدویت‌های تردد در بهشت زهرا (س) همچنان پابرجاست

تسنيم

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: با توجه به شرایط فوق قرمز پایتخت، محدویت‌های تردد در بهشت زهرا (س) همچنان پابرجاست.

صاحب‌خبر -

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای تردد در بهشت زهرا اظهار کرد: با توجه به جلساتی که از هفته‌های گذشته برگزار شد، محدودیت‌های برای این مسئله در نظر گرفته شده است و این محدودیت‌ها همچنان باپرجا خواهد بود.

وی گفت: بر همین اساس تصمیم گرفته شده که مراسم تدفین متوفیان با حضور خانواده‌های درجه یک و آن هم تعداد محدود در بهشت زهرا برگزار شود که در همین ارتباط از شهروندان درخواست می‌شود که به توصیه‌ها و درخواست‌های سازمان بهشت زهرا توجه داشته باشند.

خال با اشاره به شرایط فوق قرمز در پایتخت و افزایش تعداد متوفیان ناشی از کرونا تصریح کرد: این تصمیمات در راستای حفظ سلامتی شهروندان است و قطعاٌ با همراهی و همکاری مردم و رعایت پروتکل بهداشتی می‌توانیم این آمار را کاهش دهیم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا درباره محدودیت‌ها و بسته بودن درب‌های بهشت زهرا در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه پیش‌رو گفت: در این زمینه براساس تصمیماتی که از هفته‌های گذشته داشتیم درب‌های بهشت زهرا بسته و تنها دو درب برای تردد آن هم برای تدفین متوفیان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست تا نسبت به برگزار مراسم‌هایی، چون سوم و هفتم در بهشت زهرا همکاری‌های لازم را با این سازمان داشته‌اند.

نظر شما