شناسهٔ خبر: 43627285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار قزوین

همه ظرفیت‌ها برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین استفاده شود

قزوین – ایرنا – استاندار قزوین گفت: همه ظرفیت‌های کشوری و استانی برای تسریع در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با محوریت شهرداری قزوین مورد استفاده قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان، افزود: موزه دفاع مقدس، یک مجموعه فرهنگی است و همه مدیران و مسوولان استان به آن اعتقاد و باور دارند ولی اگر قرار است اداره کل، ساختار و سازمان برای آن درست کنیم باید سازمان مربوط کشوری هم اعتبار لازم را برای پروژه تامین کند.

وی اضافه کرد: بودجه دولت، برنامه‌ای و مشخص بوده و ردیف و محل آن تعیین شده است بنابراین نمی‌توان بدون برنامه ریزی برای تخصیص اعتبار به یک طرح اقدام کرد.

این مسوول گفت: ما احداث این مجموعه را وظیفه خود می‌دانیم ولی مساله اینجا است که ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هم باید یک آورده مالی برای تسریع در طرح داشته باشد.

جمالی پور گفت: پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهیم این طرح سریعتر انجام شود، مالکیت کل پروژه در قالب جزویی از پارک فدک به شهرداری واگذار شود تا بتواند برای آن هزینه کند و ما نیز از سازمان شهرداری‌ها، راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه کشور برای آن اعتبارات دریافت کنیم.

استاندار قزوین گفت: انجام این طرح فرهنگی، تکلیف همه مسوولان است و باید تمامی مجموعه‌ها از سپاه، ارتش، راهداری، راه و شهرسازی و... همکاری لازم را با شهرداری برای تسریع در انجام طرح داشته باشند.

نظر شما