شناسهٔ خبر: 43626722 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورا خبر داد:

کمک ۴۰۰ میلیون تومانی شهرداری اردبیل به نیروی انتظامی

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با تصویب اعضای شورای شهر، شهرداری اردبیل ۴۰۰ میلیون تومان کمک مالی به نیروی انتظامی خواهد کرد تا پلیس راهور با استفاده از آن در اجرای طرح‌های ترافیکی و حل مشکلات بهتر عمل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، جواد انصاری در جلسه علنی شورای شهر اردبیل با اشاره به بررسی وضعیت اجرای پروژه پل قدس از زوایای مختلف در کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر، اظهار کرد: در کنار تأمین اعتبارات دولتی، با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس فرصت خوبی برای جابجایی اعتبارات به نفع این پروژه در بودجه سال ۹۹ اندیشیده خواهد شد.

وی افزود: پل قدس از تحرک خوبی برخوردار بوده و برای اتمام آن در اوایل سال آینده نیاز به ۱۵۳ میلیارد تومان اعتبار است که انتظار می‌رود با جذب صد درصدی اعتبارات دولتی و همچنین منابع مورد نیاز از طریق تسهیلات بانکی و شهرداری شاهد تکمیل و راه‌اندازی این پروژه باشیم.

رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: با تصویب اعضای شورای شهر، شهرداری اردبیل ۴۰۰ میلیون تومان کمک مالی به نیروی انتظامی خواهد کرد تا پلیس راهور با این کمک مالی در اجرای طرح‌های ترافیکی و حل مشکلات بهتر عمل کند.

وی ادامه داد: ساماندهی سه ورودی شهر از سمت تبریز، آستارا و خلخال در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریع‌تر ساماندهی ورودی شهر از سمت مغان نیز اجرایی و عملیاتی شود.

نظر شما