شناسهٔ خبر: 43626231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زیرساخت‌های تشرف به حرم در معابر پیرامون بارگاه رضوی ارتقاء می‌یابد

گروه استان‌ها- شهردار مشهدمقدس گفت: زیرساخت‌ها و امکانات تشرف به بارگاه منور رضوی در معابر اطراف ارتقاء می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلایی ظهر امروز در مراسم افتتاح 35 پروژه شهری مشهد مقدس اظهار داشت: شهرداری مشهد رویکرد جدیدی با عنوان تمرکز بر روی کارهای زیرساختی و موضوعات اجتماعی و فرهنگی در نظر گرفته شد، شهرداری از کنار موانعی که بر سر راه وجود دارد بی اعتنا نمی‌گذرد و سعی بر برطرف سازی آنها می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هدف مدیریت شهری، تکمیل زیرساخت‌ها و ایجاد شهری مناسب برای استفاده شهروندان بوده است، برای برنامه‌هایی که تاکنون اجرا شده سختی‌های بسیاری وجود داشت و علاوه بر مباحث مالی، موانع بزرگی را پشت سر گذاشتیم، عنوان کارهای شهرداری در اطراف حرم، "حرم شهر رضوی" بوده است.

کلایی بیان کرد: اولویت حرم؛ شهر رضوی، ایجاد مسیرهای تشرف و زیرساخت‌های مناسب بوده است، برطرف‌سازی نیازهای زائران، تشکیل امکانات حمل و نقلی، ایجاد مسیرهای سرزندگی و نظایر این موارد نیز از دیگر اهداف شهرداری مشهد مقدس و منطقه ثامن است، شهرداری برای بهبود شرایط در این منطقه تمام تلاش خود را به کار می‌برد.

شهردار مشهد مقدس تصریح کرد: پروژه اطراف حرم مطهر رضوی را با قدرت کامل به نتیجه می‌رسانیم، شهرداری مشهد مقدس ورود به حاشیه شهر را وظیفه خود می‌داند و قصد دارد که محکم و مقتدرانه پیش برود.

وی عنوان کرد: شهرداری عزم خود را جزم کرده و برای رسیدن به اهداف خود در تلاش است، اختلاف نظرها جزئی‌ بوده و امیدواریم که این موارد برطرف شوند، رسیدگی به این مناطق خدمت بزرگی به این شهر بوده و این اتفاق توفیق بزرگی است که نصیب شهرداری مشهد مقدس شده است.

حیدری، رئیس شورای شهر مشهدمقدس نیز در این برنامه اظهار داشت: رویکردهای اساسی در شورای پنجم مدیریت شهری مشهد مقدس، برگرداندن فضای زندگی و فعالیت در این منطقه بوده که این مورد نیاز به زیرساخت دارد، در منطقه شارستان فضای نامطلوبی وجود داشت که به تازگی از این شرایط خارج شده است.

وی بیان کرد: طرح‌هایی در این مناطق تعریف شده که باید برای افرادی که درگیر این موضوعات می‌شوند حقوقی در نظر گرفته شود، ظرفیت‌های خوبی در این مناطق ایجاد شده و برای بهبود شرایط برنامه‌های مطلوبی در نظر گرفته شده، فضاها باید تبدیل به بهترین اماکن شوند.

انتهای پیام/ی

نظر شما