شناسهٔ خبر: 43626123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه پاتاوه معرفی شد/تقویت نماز جمعه، تقویت کشور است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه بخش پاتاوه شهرستان دنا با تبریک آغاز هفته وحدت گفت: نماز جمعه، جایگاه مهمی در فرهنگ اسلامی است، حاکمان همواره در طول تاریخ می‌خواستند این تریبون را برای بیان سخنانشان در اختیار داشته باشند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در زمان طاغوت نماز جمعه و اجتماعات دینی توسط رژیم سرکوب می‌شد چرا که به دنبال نابودی شعائر دینی بودند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی نماز جمعه برپا شد و برکات این اجتماع بزرگ معنوی و سیاسی را شاهد هستیم. نماز جمعه به معنای واقعی دشمن‌شکن است و دشمن از این اجتماع مردم ترس و هراس دارد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قریب به ۹۰۰ منطقه در کشور در صفوف نماز جمعه همدل در یک سنگر مقابل دشمنانان می‌ایستند، بیان کرد: نماز جمعه جایگاه ارزشمندی است و باید به تقویت آن کمک شود.تقویت جایگاه نماز جمعه تقویت کشور و کمک کار مردم و مسئولان خدوم است.

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: نماز جمعه در وهله اول باید ندای وحدت، انسجام و تعامل باشد و در حالی که به بیان مشکلات مردم می‌پردازد پشتیبان و حامی مسئولان و خدمتگزاران مردم باشد.

وی ضمن قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی، گفت: با انتصاب حجت‌الاسلام سید رحمت‌الله سیادت شاهد وحدت بیشتری در بخش پاتاوه باشیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما