شناسهٔ خبر: 43625725 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

رهبر شیعیان پاکستان:

سیره و تعلیمات پیامبر اسلام برای امت مشعل راه است

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی گفت: رسول اکرم (ص) رحمت العالمین است و ما برای حل مشکلات‌مان از سیره زندگی ایشان درس بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس بین‌الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: از 12 تا 17 ربیع الاول در سراسر پاکستان هفته وحدت و عشق پیامبر اکرم(ص) برگزار خواهیم کرد، پیام تعلیمات و سیره پیامبر اسلام (ص) این است که امت اسلامی اختلافات فروعات را کنار گذاشته و به مشترکات متحد شوند.

وی با بیان اینکه وحدت دستور قرآن است و برای مبارزه با فتنه شخصیت پيامبر اسلام (ص) را محور اصلی قرار دهیم اظهار داشت: رسول اکرم (ص) رحمت العالمین است و ما برای حل مشکلات‌مان از سیره زندگی درس بگیریم و امن، محبت، رواداری و تحمل از پیام های مهم پیامبر اسلام است و ما باید به این تعلیمات عمل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی افزود: برای مبارزه و پیشرفت کشور وحدت اسلامی یک ضرورت است، ما در کشور از بانیان وحدت اسلامی هستیم و برای حل مشکلات امت تلاش برای ایجاد وحدت میان مسلمانان را ادامه خواهیم داد و امت اسلامی هم با وحدت و همدلی به تکفیری ها پیام بدهند که ما نمی گذاریم که امت تقسیم و دشمن در رسیدن به اهداف شومش موفق شود./ت303/ف

نظر شما