شناسهٔ خبر: 43625232 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

آیت‌الله دری نجف‌آبادی: توهین به پیامبر اسلام(ص) توهین به تمام ادیان و پیامبران است

ابنا

نایب‌رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با صدور پیامی توهین رئیس جمهوری فرانسه به ساحت پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ نایب‌رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) با صدور پیامی توهین رئیس جمهوری فرانسه به ساحت پیامبر گرامی اسلام را محکوم کرد.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این پیام آورده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر از آستین کشور فرانسه که یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر است بیرون آمد و ساحت مقدس و نورانی حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی(ص) را مورد توهین قرار داده و قلوب مسلمانان جهان به خصوص ملت مومن ایران اسلامی را جریحه‌دار کرد.

این‌گونه اقدامات برای تخریب چهره نورانی پیامبر گرامی اسلام، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی (ص) بوده و طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌های خشونت‌آمیز راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد.

دامن زدن به اسلام هراسی توسط مکرون و طرح ادعاهای دروغین مبنی بر تلاش اسلام گرایان برای تغییر قانون اساسی فرانسه که از دل های فاسد و ذهن های فرسوده بر می‌خیزد، نه تنها خدشه‌ای بر چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)  وارد نخواهد ساخت، بلکه در معادله‌ای معکوس به مانند نمایش های سخیف گذشته، آزمون پلید و خفت بار دیگری بر کارنامه سیاه اسلام ستیزان خواهد افزود.

از مجامع جهانی و مسوولان بلندپایه کشورمان به خصوص وزارت امور خارجه انتظار می‌رود تا برای صیانت از ارزش های والای اسلامی مسلمانان جهان ضمن برخورد قاطع و جدی با آمران، عاملان، مباشران و مسببان این اقدام مجرمانه بین المللی؛ تحویل آنها به محاکم صالحه را از دولت فرانسه پیگیری و مطالبه نمایند.

حضرت محمد(ص) عصاره تمام پیامبران و ختم نبوت است لذا کسانی که به پیامبر اسلام توهین می‌کنند در واقع به تمام ادیان و پیامبران اهانت کرده‌اند.

این حرکت رذیلانه، مذبوحانه و نابخردانه استکبار جهانی در هتک حرمت به ساحت نورانی پیامبر اسلام(ص) نشانه تحقق پیروزی اسلام و امت اسلامی است و حمایت سردمداران منفور استکبار جهانی از این رفتار زشت و قبیح، نابخشودنی است.

قربانعلی دری نجف‌آبادی
آبان ۱۳۹۹

شایان ذکر است نظریه فرانسوی شارلی ابدو (Charlie Hebdo) برای دومین بار پس از ۲۰۱۵ میلادی، اخیرا انتشار کاریکاتورهای موهن راجع به پیامبر اسلام (ص) را تکرار کرد. حرکتی که توجیه آن «آزادی بیان» بوده است حال آنکه بر مبنای اسناد حقوق بین‌الملل و با توجه به تعریف آزادی بیان و محدودیت‌های آن، به هیچ وجه توهین به اعتقادات دیگر ادیان و اقوام بر نمی‌آید.

رییس جمهوری فرانسه نیز اخیراً در اظهاراتی با وقاحت اعلام کرده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه رسول گرامی اسلام (ص) ادامه خواهد داد و آن را حمایت از ارزش‌های سکولاریسم خواند؛ امری که با واکنش تند مسلمانان و آزادیخواهان جهان روبرو شده است.

.........................
پایان پیام/ 167

نظر شما