شناسهٔ خبر: 43624558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

روزنامه‌های ورزشی ۸ آبان؛ دلخوری بزرگ ژنرال از مدیران سپاهان

امیر قلعه نویی سرمربی سابق سپاهان مدعی است همه چیز آماده حضور او در تیم ملی بوده است ولی مدیران سپاهان از رفتن او به تیم ملی ممانعت کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –پنجشنبه هشتم آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "پایان بازی شماره هشت" مدعی شد علی کریمی هافبک خوش آتیه و توانمند استقلال که در هفته‌های گذشته شایعات زیادی مبنی بر تمدید قرارداد او با استقلال یا پیوستنش به سپاهان وجود داشت در آستانه عقد قرارداد با تیم القطر است.

"گل" با عنوان"خودم را سرپرست باشگاه کنید" به درخواست یحیی گل محمدی و شایعه باورنکردنی در راهروهای باشگاه پرسپولیس پرداخت، شایعه‌ای که حتی اگر حقیقت هم داشته باشد عملی شدن آن ممکن به نظر نمی‌رسد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "۱۲ سال برای بازگشت به تیم ملی مبارزه کردم ولی سپاهان نگذاشت" به اظهارات امیر قلعه نویی در انتقاد از مدیران سپاهان پرداخت، کسی که مدعی است قرار بوده بعد از بازی سپاهان و السد در لیگ قهرمانان آُیا به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "ملیت برانکو بحران تازه پرسپولیس" مدعی شد باشگاه پرسپولیس بعد از پرداخت کامل مطالبات برانکو حالا باید مالیات سرمربی کروات سابق این تیم را بپردازد، مبلغی که گویا می‌تواند به دردسر مدیران پرسپولیس تبدیل شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"مدیرعامل نشدم چون اهل روزنامه و عکس انداختن نبودم" به اظهارات مایلی کهن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و برخی باشگاه‌های لیگ برتری پرداخت، کسی که خود را مستعد حضور در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل می‌داند.

"شوت" با عنوان "کریمی، جای بشار را پر کرد" مدعی شد با جدایی قریب به یقین کریمی از استقلال و عقد قرارداد او با باشگاه القطر عملاً پروژه جدایی بشار رسن از پرسپولیس بسته می‌شود و علی کریمی گویا جانشین بشار در تیم قطری است.

" پرسپولیس" با عنوان"پرونده‌های سرگردان" به ناتمام ماندن پرونده‌های مختلف در باشگاه پرسپولیس پرداخت، پرونده‌هایی که شاید مهم‌ترین آن در وضعیت فعلی ماجرای عیسی آل کثیر است که هر اهمال کاری در آن می‌تواند باعث اجرای کامل محرومیت او شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "روح الله… ماشاالله" به نوعی به روح الله باقری مهاجم جدید باشگاه سپاهان خوش آمد گفت، کسی که مطمئناً در پی جبران روزهای تلخ گذشته خود در استقلال است.

نظر شما