شناسهٔ خبر: 43623781 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

صبحانه ورزشی 1399/8/8؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته/ علی کریمی در آستانه حضور در لیگ ستارگان قطر

رضا حسین زاده

ستاره استقلال به قطر می رود؟

صاحب‌خبر -

در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/8/8؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

ادعای پرسپولیس در نامه به فیفا؛ کل پول برانکو را پرداخت کردیم

باشگاه پرسپولیس مدعی شده است که بابت پرداخت کامل مطالبات برانکو ایوانکوویچ به فیفا نامه زده است.

مهدی رسول پناه پیش از این عنوان کرده بود که طلب برانکو را کامل پرداخت کرده و باشگاه نیز قرار است بابت این مسئله به فیفا نامه بزند تا خطر محرومیت سرخپوشان را تهدید نکند.

با این وجود، یکی از رسانه های داخلی مدعی شده که وکیل برانکو اذعان کرده است مطالبات سرمربی کروات به طول کامل پرداخت نشده است. این رسانه به نقل از وکیل برانکو نوشته است که بوشیچ اعلام کرده طلب برانکو به طور کامل پرداخت نشده ولی باشگاه پرسپولیس طی روزهای آینده آن را پرداخت خواهد کرد.

القطر با جذب احتمالی علی کریمی از جذب بشار رسن منصرف شد

مسئولان باشگاه القطر پس از نا امیدی از جذب بشار رسن، به سراغ علی کریمی رفتند.

به گزارش طرفداری، باشگاه القطر به دنبال آن است تا فصل موفقی را تجربه کند. باشگاهی که تا همین چند روز قبل به دنبال جذب بشار رسن بود، پس از نا امیدی در جذب بازیکن عراقی پرسپولیس به دنبال هافبک موفق چند فصل اخیر باشگاه استقلال رفت. 

این درحالی است که مسئولان باشگاه القطر و همین طور بشار رسن بسیار امیدوار بودند تا پس از مخالفت باشگاه پرسپولیس و گل محمدی برای این انتقال، رسول پناه را متقاعد کنند تا این انتقال در نیم فصل رخ دهد. به همین دلیل نیز بشار رسن روز قبل و در آخرین روز کاری رسول پناه در جایگاه سرپرست به باشگاه رفت. شنیده می شود بشار رسن از رسول پناه درخواست کرده تا در آخرین روز کاری اش، مجوز این انتقال را در نیم فصل صادر کند اما رسول پناه زیر بار این پیشنهاد نرفته و به هافبک عراقی باشگاه اعلام کرده بدون مجوز هیات مدیره نمی تواند چنین برگه ای را امضا کند.

بشار که طی سال های اخیر از این دست نامه ها در باشگاه و توسط مدیران زیاد دیده فکر می کرد شاید بتواند مشابه نامه ای که انصاری فرد به بیرانوند داد و مبلغ یک و نیم میلیارد به قرارداد اصلی اش اضافه کرد را از رسول پناه در روز آخر کاری اش بگیرد اما رسول پناه زیر بار پیشنهاد بشار نرفت تا هافبک عراقی سرخ ها با چهره ای عصبی و درحالی که بسیار خشمگین به نظر می رسید، ساختمان باشگاه را ترک کند.

حال باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار بشار خواهد بود و آیا مدیر بعدی مجوز جدایی او را در نیم فصل را صادر می کند یا نه.

گفتنی است به جز جذب احتمالی علی کریمی، القطری ها يوسف بلايلی الجزايری كه فصل پيش را در الاهلي امارات گذراند را نیز جذب کرده اند. بازيكنی كه در الاهلی عملکرد خوبی داشت اما به خاطر مسائل مالی الاهلی را ترک کرد.

  • کلوب بروخه 1-1 لاتزیو؛ غنیمت یک امتیازی عقاب بی بال و پر از سفر به بلژیک
  • کراسنودار 0-4 چلسی؛ برد شیک و مجلسی با درخشش تازه واردها
  • باشاک شهیر 0-2 پاری سن ژرمن؛ ام باپه ساخت، مویزه کین نواخت
  • منچستریونایتد 5-0 لایپزیش؛ کد شکنی از صدرنشین بوندسلیگا
  • یوونتوس 0-2 بارسلونا؛ قدرت بلوگرانا، وضعیت سیاه و سفیدها را خاکستری کرد
  • فرانس واروش 2-2 دیناموکیف؛ تقسیم امتیازات در شب کامبک فرانس واروش
  • سویا 1-0 رن؛ جبران نتایج ضعیف لالیگا در اروپا
  • دورتموند 2-0 زنیت؛ سانچو و هالند، زنیت را دست خالی به روسیه فرستادند

نظر شما