شناسهٔ خبر: 43622804 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده مجلس شورای اسلامی:

کمیته امداد با اعطای تسهیلات به مددجویان نقش مهمی در تولید کشور ایفا کرده است

رسول فرخی گفت: کمیته امداد با اعطای وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان نقش مهمی در تولید و اشتغال کشور ایفا کرده است.

صاحب‌خبر -

رسول فرخی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به ضرورت حمایت دولت و مجلس از کمیته امداد به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به نیازمندان و مددجویان اظهار داشت: کمیته امداد با توجه به خدماتی که به مددجویان و خانواده‌های نیازمند ارائه می‌دهد، نقش اثربخشی در معیشت و خودکفایی آنان دارد.

وی درباره برنامه‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال‌زایی مددجویان گفت: کمیته امداد از طریق اجرای طرح‌هایی همچون راهبری شغلی و موکب اشتغال اربعین و همچنین ارائه تسهیلات اشتغال به نیازمندان، موجب توانمندسازی بسیاری از خانواده‌های تحت حمایت شده و نقش بی‌بدیلی در اقتصاد و تولید کشور داشته است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس خاطرنشان کرد: این نهاد انقلابی توانسته در حد بضاعت با اشتغال‌زایی مددجویان تحت پوشش یکی از دغدغه‌های کشور که بیکاری جوانان محروم است، را کاهش دهد.

فرخی با اشاره به تجربیات کمیته امداد در اشتغال و تولید گفت: امروز کمیته امداد می‌تواند در تحقق اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال (جهش تولید) نقشی اساسی داشته باشد‌.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور و شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: کمیته امداد از ابتدای شیوع ویروس کرونا با اعطای کمک بلاعوض و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در قالب پویش ایران همدل در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام برداشته است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس یازدهم گفت: با توجه به نقش حیاتی کمیته امداد در رسیدگی به معیشت نیازمندان، دولت و مجلس باید در حوزه‌های مختلف به کمیته امداد کمک کنند تا خدمات بیشتری به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما