شناسهٔ خبر: 43622475 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارکوس رشفورد: شاهد یک نمایش تیمی واقعی از منچستریونایتد مقابل لایپزیش بودیم

میلاد وفادار

مهاجم ملی پوش شیاطین سرخ حالا به کسب پیروزی برابر آرسنال فکر می کند.

صاحب‌خبر -

مارکوس رشفورد که با هت تریک خود نقش مهمی در برتری 5-0 منچستریونایتد مقابل لایپزیش ایفا کرد، این برد را حاصل یک تلاش گروهی می داند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، علاوه بر رشفورد، میسون گرینوود و آنتونی مارسیال دیگر گلزنان شیاطین سرخ در این بازی خانگی بودند که در چارچوب گروه H لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. 

همچنین بخوانید:

رشفورد ابتدا در مورد عملکرد فردی خودش صحبت کرد. 

سرمربی از من می خواست سرعت کار را بالاتر ببرم؛ این برای ما به معنی هجومی تر شدن است. قطعا فضا وجود داشت. ما در زمان در اختیار داشتن توپ، برونو (فرناندز) و پل (پوگبا) را کنارمان داشتیم. خطرناک به نظر می رسیدیم و انگار می توانستیم هر حمله را به یک گل منتهی کنیم. یک نمایش تیمی واقعی بود. آن هایی که در ترکیب اصلی بودند خوب کار کردند، همین طور آن هایی که به صورت تعویضی وارد زمین شدند. نمی شد تقاضای انگیزه و اشتیاق بیشتری برای زدن گل های بعدی را داشت. 

درباره میسون گرینوود

جای تعجب نداشت. او بازیکن سطح بالایی است. باید سرش را پایین بگیرد و به سختکوشی ادامه بدهد. او به بازیکن خارق العاده ای برای ما تبدیل خواهد شد. 

در مورد بازبینی گل اول رشفورد توسط VAR

فکر می کردم درون نیمه زمین خودی قرار داشتم، بنابراین وقتی کمک داور پرچم زد، کمی گیج شدم. تمام کاری که پس از ورود توپ به دروازه از دست مان بر می آید، انتظار کشیدن است. حالا VAR بخشی از فوتبال است و باید با آن کار کنیم. هرچه سریع تر به آن عادت کنیم، بهتر است.  

بحث در مورد زدن ضربه پنالتی؟

مقدار کمی... وقتی آنتونی (مارسیال) پنالتی می زند هم خیالم راحت است، بنابراین مشکلی وجود ندارد. حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم چون کسب سه امتیاز از آن برای ما اهمیت دارد.  

نظر شما