شناسهٔ خبر: 43622349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کانون فرهنگی هنری همای رحمت:

مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» در کانون همای رحمت قوژد برگزار می شود

جعفرنژاد گفت: کانون فرهنگی هنری همای رحمت مسجد امیرالمومنین (ع) قوژد کاشمر مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» را با شعار «هر خانه یک مسجد» برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

«محمد جعفرنژاد» در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کاشمر ضمن تبریک فرا رسیدن هفته وحدت گفت: مسابقه عکس و نقاشی «خانه های نورانی» با شعار «هر خانه یک مسجد» به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد روستا و اعضای حلقات صالحین نوجوانان پایگاههای مقاومت بسیج ثارالله و امام علی (ع) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری همای رحمت قوژد کاشمر با بیان اینکه این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان تا سن ۱۴ سالگی است و به صورت روستایی برگزار می شود، افزود:شرکت کنندگان می توانند ۲ اثر در بخش عکس و یک اثر در بخش نقاشی به پیام رسان واتس آپ به شماره ۰۹۳۹۹۳۱۶۰۰۲ ارسال کنند.

 

جعفرنژاد با تاکید بر اینکه به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد، ادامه داد:این مسابقه با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و خانه نور شکوفه های ظهور کانون فرهنگی هنری نورالثقلین مسجد جامع روستای قوژد برگزار می شود.

 

جعفرنژاد اظهارکرد: شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای برنامه های فرهنگی فراهم کرده و تاکنون استقبال بسیار خوبی از این مسابقه های فرهنگی شده است.

پایان پیام/483

نظر شما