شناسهٔ خبر: 43622340 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوله گونار سولسشر: منچستریونایتد باید بی رحم باشد؛ از بازیکنان تعویضی انتظار داریم مثل رشفورد باشند

میلاد وفادار

سولسشر امیدوار است بازیکنان نیمکت نشین تیم هم بتوانند نقش خود را در بازی های تیم ایفا کنند.

صاحب‌خبر -

اوله گونار سولسشر از روحیه تیمی و تلاش بازیکنانش رضایت کامل دارد.

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، منچستریونایتد چهارشنبه شب توانست در یک بازی پر گل و تماشاگر پسند با نتیجه 5-0 از سد لایپزیش عبور کند تا سولسشر یک بار دیگر در یک مسابقه مهم خودش را نشان بدهد. 

همچنین ببینید:

سرمربی 47 ساله منچستریونایتد در پایان بازی در مورد هت تریک مارکوس رشفورد گفت: 

مارکوس رشفورد پس از ورود به زمین خوب کار کرد ولی قبل از او هم بچه ها خوب کار می کردند. این انتظاری است که از بازیکنان تعویضی می رود. خیلی خوب توانستند نفس تازه ای به تیم بدمند. لایپزیش تیمی است که با پرسینگ و جدیت بالا بازی می کند، بنابراین باید خیلی تلاش می کردیم. 

او در مورد تغییراتی که در ترکیب تیمش اعمال کرد افزود: 

از آنجایی که این فصل بی وقفه ادامه پیدا می کند، باید به برخی از بازیکنان استراحت می دادیم و همچنین به خاطر بازی پیش رو در روز یکشنبه، از سایر عناصر ترکیب استفاده کردیم. ما در لیگ نسبت به سایر تیم ها یک بازی کمتر انجام داده ایم و باید امتیازات لازم را از آن مسابقات کسب کنیم. گروه ما در حال شکل گیری است. هر چه کیفیت و روحیه تیم بالاتر باشد، بیشتر شاهد عملکرد خوبی خواهیم بود. باید بی رحم باشیم. ما طی این دو هفته با تیم هایی بازی کردیم که در نیمه نهایی فصل گذشته حضور داشتند. در این بازی ها فرصت چندانی نصیب تان نمی شود. ممکن است یکی-دو فرصت به دست بیاورید و البته در ادامه فضاها برای ما باز شد. البته تا آن موقع سختکوشی لازم را انجام داده بودیم. 

سولسشر همچنین در مورد میسون گرینوود خاطر نشان کرد: 

میسون جلوی دروازه خیلی کارآمد بود. او تمام کننده خیلی خوبی است و من از او رضایت دارم. پوگبا پاس خوبی فرستاد ولی من همچنین از زمان بندی استارت میسون خوشم آمد... مطمئن نبودم که آن گل در حالت آفساید به ثمر رسیده است یا نه. داور چند تصمیم سخت در این بازی گرفت ولی ما طرف خوش شانس قضیه بودیم. 

سرمربی منچستریونایتد در انتها کمی هم در مورد دونی فن ده بیک صحبت کرد.  

دونی بازیکنی فوق العاده و پسری فوق العاده است. دیدید که همراه با توپ و بدون آن چقدر تلاش می کند. دوندگی خوبی دارد و با هوش بالا درون زمین حرکت می کند. خیلی از او راضی هستم. 

نظر شما