شناسهٔ خبر: 43622084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید شهردار ساری از مناطق کم‌برخوردار و دستور رسیدگی مشکلات +فیلم و عکس

شهردار ساری در بازدید میدانی از مناطق بلوار امام رضا(ع) و امامزاده عباس(ع) شهر ساری از نزدیک نیازهای شهری و مطالبات مردمی این محلات را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را برای رسیدگی به مشکلات صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس رجبی شهردار ساری عصر روز گذشته در راستای بازدیدهای میدانی به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات و مسائل شهروندان، به همراه معاونین، شهردار منطقه یک و رئیس سازمان فضای سبز شهرداری ساری با حضور در بلوار امام رضا(ع) از خیابان‌های پیرامون این بلوار و همچنین از محله امامزاده عباس(ع) بازدید به‌عمل آورد.

در این بازدید، شهروندان بلوار امام رضا(ع) مشکلات منطقه و مطالبات خود را که شامل معضل آب‌های سطحی در برخی معابر، تملک املاک در مسیر، آسفالت و جدول‌گذاری بود را با عباس رجبی شهردار ساری به‌صورت مستقیم مطرح کردند.

 

ساکنین خیابان شهید جهان‌پیما ساری نیز مشکلات این خیابان ازجمله نیاز به تعریض ورودی خیابان، جدول‌کشی، هدایت آب‌های سطحی، ایجاد روشنایی در مسیر، آسفالت کوچه‌های شهید نوریان، لکه‌گیری آسفالت، اصلاح دریچه‌های آب وسط خیابان که تبدیل به چاله شده، افزایش امنیت بوستان شهید جهان‌پیما، بررسی طرح ترافیکی این خیابان و نام‌گذاری کوچه‌های خیابان شهید جهان‌پیما را در حضور شهردار ساری مطرح کردند که عباس رجبی به معاونین خود که در این بازدید حضور داشتند دستور داد از فردا در بلوار امام رضا(ع) و کوچه شهید جهان‌پیما مستقر و نسبت به پیگیری مشکلات و خواسته شهروندان اقدام کنند.

رجبی در این بازدید در راستای حل مشکلات و دغدغه‌های شهروندان بلوار امام رضا(ع) و رفع این مشکلات گفت: خانواده بزرگ شهرداری ساری آنچه در توان دارد برای حل مشکلات شهروندان به‌کار خواهد گرفت.

در این بازدید مقرر شد از طریق معاونت‌های فنی و عمرانی، خدمات شهری، سازمان فضای سبز و شهرداری منطقه یک در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات موجود اعم از مناسب‌سازی ورودی‌های معابر اصلی و فرعی، نورپردازی، جدول‌گذاری، آسفالت‌ریزی، لکه‌گیری و فضای سبز و… اقدام شود.

انتهای پیام/86031/غ

نظر شما