شناسهٔ خبر: 43622018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

تکمیل و ساخت ۶۰ میلیارد تومان پروژه در مناطق محروم روستایی لرستان توسط سپاه

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع)لرستان گفت: سپاه با همکاری دستگاه‌های دولتی در مناطق محروم روستایی در حال انجام پروژه هایی بوده که برای ساخت آنان حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به  گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرتضی کشکولی امروز در دیدار با تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانداری لرستان اظهار داشت: این جلسه با هدف همکاری دستگاه‌های دولتی با سپاه برای خدمت رسانی در مناطق محروم لرستان است.

وی با بیان اینکه سپاه به دنبال دخالت در کار  دستگاه‌های اجرایی نیست، افزود: این اقدامات با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بنا بر درخواست خود دولت یا وظایفی که از طرف رهبری بر عهده نیروهای مسلح گذاشته اجرا می‌شوند.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان بیان کرد: این اقدامات شامل فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی مانند ساخت مدرسه، مسجد، خانه عالم و جاده بوده که برای ساخت آنان حدود ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است .

کشکولی با اشاره به اینکه از این مبلغ دستگاه‌های اجرایی تنها ۱۵ میلیارد توان کمک کرده‌اند، تصریح کرد: مابقی این مبلغ توسط خیرین و سپاه استان تامین شده است و این موضوع نشان دهنده این است که اگر با مردم صادق باشیم آن‌ها به کمک دولت و حکومت می‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز ۵۰ میلیارد تومان از کمک‌های مردم و خیرین با کمک همکاری سپاه میان مردم نیازمند توزیع شده است.

لازم به ذکر است که در پایان این جلسه چندین تفاهم نامه همکاری میان سپاه لرستان با دستگاه‌های اجرایی شامل ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان منعقد شد.

انتهای پیام/

نظر شما