شناسهٔ خبر: 43619921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شلوغی داروخانه‌ها و مطب پزشکان در روز‌های کرونایی نگران‌کننده است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مراغه گفت:شلوغی داروخانه‌ها و مطب پزشکان در روز‌های کرونایی نگران‌کننده است و در این راستا نیازمند نظارت بیشتر از سوی اکیپ‌های بازرسی هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حکیمه انتظاری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مراغه گفت:بی تفاوتی مردم نسبت به کرونا در این روز‌ها از اصلی‌ترین دلایل افزایش آمار این بیماری بوده و متاسفانه شاهد عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا در داروخانه‌های و مطب‌های پزشکان هستیم.

او افزود: محدودیت‌هایی جدیدی از سوی ستاد شهرستانی کرونا با توجه به فوق حاد بودن وضعیت شهرستان اعمال شده است و که در صورت تخلف، واحد صنفی پلمب خواهد شد.

او استفاده از ماسک را یکی از راه‌های اصلی پیشگیری از کرونا عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کمبود ماسک در شهرستان نداریم و در تمامی داروخانه‌ها ماسک موجود است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری مراغه  تاکید کرد: سقف قیمت فروش ماسک مشخص بوده و در صورت فروش بالاتر از سقف قیمت فروش با گران فروشان نیز برخورد خواهد شد.

انتظاری به محل و توزیع اقلام و کالای اساسی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های متولی باید در این خصوص برنامه ریزی شده و کنترل شده عمل کنند و مانع تجمع مردم در محل‌های توزیع شوند.

او ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد همواره در تمامی زمینه‌ها با دستگاه‌های دولتی همکاری داشته اند و در این خصوص هم می‌توان از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

انتهای  پیام/

نظر شما