شناسهٔ خبر: 43619831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برقراری صلح و سازش بین دو طایفه روستای کشکمور جبالبارز جنوبی عنبرآباد +تصاویر

گروه استان‌ها- در آستانه هفته وحدت اختلاف بین دو طایفه بزرگ در روستای کشکمور بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد به صلح و سازش ختم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عنبرآباد، سالروز میلاد باسعادت پیامبر(ص) و هفته وحدت نزدیک است و به یمن مبارک این روزهای سراسر معنوی برقراری وحدت و همدلی بین مسلمین بهترین خبری است که می‌تواند قلب هر مسلمانی را شاد کند.

عصر امروز و درآستانههفتهوحدت اختلافات دو طایفه بزرگ با پیگیری و میانجی‌گری اعضای شورای تامین، فرمانده سپاه و دادستان شهرستان عنبرآباد پس از گذشت چندین ماه به صلح وسازش ختم شد.

این مراسم با حضور حجتالاسلامخجستهامامجمعهمردهک،محمود رئیسی فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان عنبرآباد، دادستان عنبرآباد، سرهنگ سنجری فرمانده سپاه عنبرآباد، فرمانده انتظامی، بخشدار جبالبارز جنوبی، شهردار و رئیس شورای شهر مردهک و جمعی از سران طوایف حضور داشتند.

محمود رئیسی فرماندار شهرستان عنبرآباد در این مراسم که در روستای کشکمور برگزار شد اظهار داشت: جلسه صلح وسازش با پیگیری‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه و دستگاه قضا و معتمدین محلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه اهالی روستای کشکمور سال‌هاست که با صمیمیت و صفا همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند و اختلاف میان دو طایفه بزرگ باعث شده بود تا امنیت مردم خدشه‌دار و خصومت‌ها و ناراحتی‌ها بیشتر شود افزود: باید فرهنگ دینی و اسلامی صلح و سازش در جامعه گسترش داده شود.

فرماندار شهرستان عنبرآباد با اشاره به اینکه ما مسلمانیم و در آستانه میلاد باسعادت پیامبر (ص) قرار داریم گفت: امروز در این مراسم با رفع اختلافات و گذشت دو طایفه زمینه امنیت و آرامش در منطقه فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: اختلافات این دو طایفه در روستا به تمام روستا آسیب وارد می‌کرد و معلوم نبود چه اتفاقات تلخی رقم بخورد و امروز با پیگیری مسئولین این موضوع ختم به خیر شد.

رئیسی خاطرنشان کرد: تعامل و وحدت خوبی بین مسئولین شهرستان وجود دارد و این وحدت همدلی باعث شده بتوانیم در راستای خدمت و تکریم مردم گام برداریم.

پیامبر(ص) , استان کرمان , هفته وحدت , پیامبر(ص) , استان کرمان , هفته وحدت , پیامبر(ص) , استان کرمان , هفته وحدت , پیامبر(ص) , استان کرمان , هفته وحدت , پیامبر(ص) , استان کرمان , هفته وحدت , پیامبر(ص) , استان کرمان , هفته وحدت , پیامبر(ص) , استان کرمان , هفته وحدت ,

انتهای پیام/511/ش

نظر شما