شناسهٔ خبر: 43619639 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مهدی المشاط:

سرعت عمل نیرو‌های اطلاعاتی یمن تحسین برانگیز است

رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیرو‌های مسلح یمن از دستاورد بزرگ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور در شناسایی و هلاکت عاملان به شهادت رساندن حسن زید وزیر جوانان و ورزش تمجید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از المسیره، مهدی المشاط، رئیس شورای عالی سیاسی و فرمانده کل نیرو‌های مسلح یمن از دستاورد بزرگ دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این کشور در شناسایی و هلاکت عاملان به شهادت رساندن حسن زید وزیر جوانان و ورزش و دبیر کل حزب الحق در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمجید کرد.

وی ضمن تحسین عملکرد نیرو‌های امنیتی یمن گفت: این تاکیدی مجدد بر هوشیاری و سرعت عمل آن‌ها در گره گشایی از پرونده‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن است و آن‌ها نشان دادند که چشمان تیزبین و بیدار در حمایت از ملت یمن و حفظ امنیت و ثبات آن هستند.

مهدی المشاط تاکید کرد: دشمنان یمن باید بدانند که نهاد‌های امنیتی برخورد کوبنده‌ای با هر آنکه سودای بی ثبات کردن کشورمان را در سرداشته باشد، خواهند کرد.

وی در ادامه از آحاد ملت یمن خواست که در مراسم مربوط به ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) حضور گسترده‌ای داشته باشند و این پیام را به دشمنان برسانند که ارتباط محکمی میان ملت یمن و نبی گرامی اسلام از قدیم تا کنون بوده و هست و تا روز قیامت وجود دارد.

گفتنی است که سرتیپ عبدالخالق العجری سخنگوی وزارت کشور یمن ساعتی قبل اعلام کرد: نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی یمن با همکاری وزارت کشور یمن موفق به شناسایی و هلاکت افرادی که حسن زید وزیر جوانان و ورزش دولت نجات ملی یمن را به شهادت رساندند، شدند.

سرتیپ عبدالخالق العجری سخنگوی وزارت کشور یمن افزود: جنایتکاران به دنبال فرار و خروج از ذمار بودند، اما ناکام بودند و در جریان عملیات تعقیب از سوی نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی، آن‌ها به سوی نیرو‌های امنیتی آتش گشودند.

وی افزود: یکی از عاملان جنایت ترور حسن زید به نام یاسر احمد سعد جابر محمد در جریان درگیری با نیرو‌های امنیتی زخمی شد و به علت شدت جراحات وارده به وی ناشی از درگیری با ماموران امنیتی و اطلاعاتی به هلاکت رسید و عامل دیگر به نام ابراهیم صالح عبدالله الجباء هم در جریان درگیری با نیرو‌های امنیتی در دم به هلاکت رسید.

نظر شما