شناسهٔ خبر: 43619268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فعال شدن اکیپ‌های نظارت بر مشاغل و اصناف

فرماندار هرسین گفت : اکیپ‌های نظارت بر مشاغل و اصناف با هدف برخورد قضایی با واحد‌های صنفی متخلف از امروز در شهرستان هرسین فعال شده و همکاری نکردن اصناف عبور از وضعیت قرمز است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبادالله کنجوریان فرماندار هرسین ضمن انتقاد از رعایت نکردن هشدار‌های بهداشتی توسط تعدادی از اصناف شهر‌های هرسین و بیستون، گفت : با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان و مصوبات ستاد مقابله با کرونا این واحد‌ها توسط اکیپ نظارت بر مشاغل و اصناف پلمب خواهند شد.

او گفت : عبور از وضعیت قرمز تبعات جبران‌ناپذیری به همراه خواهد شد و باید با همکاری همشهریان ایثارگر و اصناف فداکار از اپیدمی هر چه بیشتر کرونا جلوگیری کنیم.

فرماندار هرسین، از قاریان مجالس ترحیم خواست با حضور نیافتن در مراسمات فاتحه‌خوانی به حقوق شهروندی و سلامت سایر شهروندان احترام بگذارند.

 کنجوریان گفت: پلمب واحد صنفی متخلف و توقیف خودرو‌های قاریان مجالس ترحیم براساس حکم قضایی انجام خواهد شد.

او ادامه داد: به منظور محدود کردن تردد خودرو‌ها در خیابان اصلی شهر هرسین، حد فاصل میدان آزادی تا میدان جمهوری اسلامی این شهر مسدود شده است.

فرماندار هرسین افزود: با توجه به اوج‌گیری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان هرسین ناوگان حمل و نقل دورن شهری باید با نظارت واحد تاکسیرانی شهرداری از ارائه خدمات به مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند و در حین ارائه خدمات پروتکل‌های بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

کنجوریان از واحد تاکسیرانی شهرداری خواست، گشت‌های روزانه خود را به‌صورت مستمر فعال کند .

انتهای پیام/د

نظر شما