شناسهٔ خبر: 43619240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی گلستان

سیدحسین حسینی

مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری استان با حضور استاندار گلستان و دیگر مدیران اقتصادی استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

با توجه به ابلاغیه وزیر صنعت، معدن و تجارت و تاکیدات و مکاتبات معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و قائم مقام کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور، مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان گلستان با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط افتتاح شد.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، این مرکز به منظور بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی فعال در حوزه کشاورزی، صنعتی و گردشگری و طرح‌های سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف اقتصادی استان گلستان فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت شبانه‌روزی به متقاضیان خدمات ارائه خواهد کرد.

صاحبان واحدهای تولیدی بخش‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری و طرح‌های سرمایه‌گذاری استان دارای مشکل، می‌توانند با مراجعه حضوری به این مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، مشکلات خود را پیگیری کنند.

نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اقتصاد و دارایی و... در این مرکز از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح هم به صورت تلفنی پاسخگوی  واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران بوده و مشکلات آنان را بررسی می‌کنند. 

نمایندگان دستگاه‌های اجرایی متولی، از طریق شماره تلفن ۰۱۷۳۲۵۴۷۶۱۰ از ساعت ۸ شب تا ۸ صبح آماده پاسخگویی به صاحبان واحدهای صنعتی، گردشگری و کشاورزی و سرمایه‌گذاران طرح های اقتصادی هستند.

با توجه به سیاست استان و جهت رفع موانع تولید فوری واحدهای تولیدی و اقتصادی استان، برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به صورت هفتگی و حداقل دو جلسه در هفته انجام می پذیرد.

انتهای پیام

نظر شما