شناسهٔ خبر: 43619202 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مواضع رئیس‌جمهور فرانسه لطمه بزرگی برای مردم این کشور است

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی گفت: مواضع رئیس‌جمهور فرانسه لطمه بزرگی برای مردم این کشور است، زیرا آنها رئیس‌جمهوری را انتخاب کردند که برای آنها لعن و نفرین و نفرت از سوی مسلمانان در تاریخ برای کشور فرانسه به ثبت برساند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عبدالرضا سروستانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، امروز در جمع فعالان فرهنگی با محکومیت اظهارات سخیف رئیس‌جمهور پلید فرانسه اظهار داشت: یکی از حوادث تلخی که در ماه میلاد نبی مکرم اسلام یعنی ربیع‌الاول اتفاق افتاده اهانت رئیس‌جمهور ملحد فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است.

وی گفت: جای تأسف دارد که رئیس‌جمهور یک کشور گستاخانه نسبت به اعتقادات دینی بیش از یک میلیارد مسلمان برای چندمین بار اهانت بکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: این مواضع رئیس‌جمهور فرانسه لطمه بزرگی برای مردم این کشور است، زیرا آنها رئیس‌جمهوری را انتخاب کردند که برای آنها لعن و نفرین و نفرت از سوی مسلمانان در تاریخ برای کشور فرانسه به ثبت برساند.

سروستانی اضافه کرد: امت اسلامی در اقصی نقاط کره پهناور زمین گستاخی و هتاکی مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه را قطعاً به‌شدت محکوم خواهند کرد.

وی ادامه داد: در آستانه هفته وحدت مسلمانان بااقتدار در تحقق آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرقو» یکپارچه اعلام نفرت و ننگ خود را به این رئیس‌جمهور پلید و همفکرانش اعلام می‌کنند و موجب تقویت صفوف مسلمین و ذلت و خواری دشمنان خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: انتظاری که امت اسلامی دارند این است که دستگاه‌های دیپلماسی و حاکمیتی کشورهای جهان اسلام بااقتدار مواضع نفرت خود را از این شخص فاسد اعلام کنند و اعتراض خود را از طریق مجامع بین‌المللی پی گیری کنند تا دیگر کسی جرأت جسارت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما