شناسهٔ خبر: 43619173 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

درون Huawei Mate 40 Pro چه می گذرد؟

یک وبلاگ فناوری چینی که قبلا نگاهی به درون iPhone 12 وPro 12 داشت، اکنون به بررسی Huawei Mate 40 Pro پرداخته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه قبل از عرضه اصلی و عمومی یک محصول توسط شرکت‌های معروف، این شرکت‌ها یا وبسایت‌های مرتبط با این شرکت‌ها، محصول جدید را به اصلاح Unpaked می‌کنند. واژه‌ی Unpaked به این معنا است که یک محصول را قبل از ارائه عمومی از پک و بسته خود بیرون می‌آورند. این عمل توسط یک فرد انجام می‌شود که با توضیحات خود در رابطه با محصول ویژگی‌های و خصوصیات‌های آن محصول را از نزدیک بررسی می‌کند و به سمع و نظر مخاطبان و علاقه‌مندان می‌رساند.

در این راستا یک سایت فناوری چینی که قبلا سابقه Unpaked گوشی iPhone 12 وPro 12 داشت، این بار به Unpaked محصول جدید Huawei، Mate 40 Pro پرداخت و ویژگی‌های آن را به مخاطبان عرضه کرد.

فرد حاضر در ویدئو گوشی را به این شکل توصیف کرد:

«جداسازی قطعات از مراحل معمول گرم شدن تلفن است به طوری که چسبی که صفحه شیشه‌ای خود را روی قاب نگه داشته می‌تواند شل شود و سپس با یک ابزار نازک باز شود. گوشی Mate 40 Pro به طور طبیعی در داخل ماژولار است. می توان برد اصلی، سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم، باتری 4400 میلی‌آمپری، رابط USB-C و دوربین‌ها را مشاهده کرد. دوربین‌های اصلی و فوق تصویری به هم متصل شده‌اند، در حالی که دوربین بزرگنمایی پریسکوپی، ۵ برابر دارای محفظه مستقل خود است.

بیشتر بخوانید

اگر تجربه کافی داشته باشید، تعمیر Huawei Mate 40 Pro آسان است. باتری آن قابل تعویض است، با کشیدن زبانه کششی در زیر آن جدا می‌شود‌، اتصال USB-C به راحتی قابل تعویض است. هنوز هم، به منظور اطمینان بیشتر کاربران از ویژگی‌های این گوشی، در صورت نیاز، می‌توانند به یک متخصص مسائل فناوری مراجعه کنند.»

انتهای پیام/

نظر شما