شناسهٔ خبر: 43619067 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

حسن پور فرماندار سرعین؛

توسعه ورزش همگانی از راهکارهای مناسب کاهش آسیب اجتماعی است

حسن پور فرماندار سرعین در دیدار با رئیس اداره ورزش و روسای هیاتهای ورزشی سرعین، توسعه ورزش همگانی از راهکارهای مناسب کاهش آسیب اجتماعی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اصغر احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان بهمراه روسای هیات های ورزشی با حسن پور فرماندار سرعین دیدار کرد.
دراین نشست فرماندار سرعین گفت :امیدوارم با پیگیری های اداره ورزش و جوانان شاهد رشد و شکوفایی خوبی در زمینه ورزش و جوانان شهرستان سرعین باشیم.
حسن پور اظهار داشت :یکی از دغدغه های اساسی در حوزه ورزش شهرستان سرعین، نبود چمن استاندارد برای فوتبال می باشد که با پیگیری از استانداری و ستاد فرمان حضرت امام ره قرار شده زمینی واقع در ورنیاب در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار بگیرد تا سرعین بتواند در آینده نزدیک صاحب چمن استاندار ورزشی باشد.
فرماندار سرعین استفاده از تمام ظرفیت های بخش ورزش برای کاهش آسیب های اجتماعی را ضرورتی دیگر برشمرد و گفت :یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه ما بروز آسیب های اجتماعی است که توسعه ورزش از راهکارهای مناسب باعث کاهش آسیب اجتماعی می شود.
حسن پور فرماندار سرعین طرح و پیگیری تحقق تخصیص نسبتی از عوارض شهری برای هیات های ورزشی را تاکید کرد.
اصغر احدی جوان نیز دراین دیدار گفت : امکانات ایجاد شده در کنار ظرفیتهای طبیعی از جمله قله سبلان برای کوهنوردی و اسکی در شهرستان ،شرایط بسیار خوبی را برای شهروندان و مسافران پدید آورده تا زمانی را برای حفظ سلامت و افزایش روحیه به ورزش و تحرک بپردازند .
وی افزود :اداره ورزش و جوانان با اجرای برنامه های متعدد و با رعایت پروتکل بهداشتی در حوزه ورزش نسبت به جذب اقشار جامعه به فعالیت خود در راستای نشاط و سلامتی جامعه ادامه می دهد .

نظر شما