شناسهٔ خبر: 43618861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت کلینیک شبانه روزی در تحقق جهش تولید موثر باشد

رشت - ایرنا- استاندار گیلان با تاکید بر اینکه با افتتاح کلینیک شبانه روزی تولید در استان در رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان تسریع شود، گفت: راه اندازی این کلینیک باید در تحقق شعار سال ( جهش تولید ) تاثیرگذار باشد.

صاحب‌خبر -

ارسلان زارع غروب چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید «مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری» در استان افزود: برخی از مشکلات واحدهای تولیدی  مربوط به کمبود نقدینگی  است  که  ضروری است در پرداخت تسهیلات به آنها توسط بانک ها تعلل نشود.

وی با  اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر صرورت برطرف کردن  مشکلات واحدهای تولیدی  در اسرع وقت اظهار داشت: باید ما مدیران موظف باشیم تا رفع مشکلات واحدهای تولیدی را تسریع کنیم.

وی  با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال جهش تولید یکی از راهکارهای افزایش تولید را فعال کردن واحدهای راکد و نیمه راکد خواند و تصریح کرد: از همان ابتدای سال برای تحقق این شعار تاکید کرده ایم.

زارع با تاکید بر ضرورت  استفاده حداکثری از ظرفیت واحدهای تولیدی خاطر نشان کرد: واحدهای نیمه فعال باید فعال شوند که  فعالیت واحد تولیدی با ظرفیت ۱۰ تا ۲۰ درصد مورد قبول نیست ؛  چرا که این منابع استان است و باید  به متقاضیانی که اهلیت داشته باشند و با اولویت بومی و با تضمین اینکه  هیچ کسی اخراج نشود واگذاری صورت بگیرد .

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: بر همین اساس مدت سه ماهه ای را تعیین می کنیم و نمی خواهیم تجربه تلخ واگذاری های غیر اصولی تکرار شود ؛ ضمن آنکه  آنچیزی که به نفع تولید و در راستای شعار سال است باید در استان اتفاق بیفتد. وی در  بخش دیگری از سخنانش ؛ به هفته وحدت نیز اشاره و تصریح کرد:  امام ره و در ادامه رهبر معظم انقلاب منادی وحدت اهل تسنن و تشییع جهان اسلام بودند و امروز هم دشمنان   تلاش دارند به وحدت مسلمانان خدشه وارد کنند.

 وی با بیان اینکه ملت ایران  هوشیار است ، گفت: متاسفانه در سال های اخیر برخی حاکمان کشورهای اسلامی دقت و هوشیاری لازم را  برای دشمن شناسی را ندارند و با رژیم اشغالگر قدس سازش می کنند .

 زارع با اشاره به اینکه در برخی شهرستان های استان تعداد قابل توجهی از  جمعیت آن ها اهل سنت هستند ، اظهار داشت: روابط خوب برادرانه و دوستی بین اهل تشییع و  تسنن وجود دارد و خوشحالیم که هیچ اختلافی در استان ما نیست .

گیلان دارای دو چ میم میایون جمعیت است.

نظر شما