شناسهٔ خبر: 43618371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست رسمی شورای اسلامی شهرستان خرمشهر

امروز نشست رسمی شورای اسلامی شهر خرمشهر بادستور کار بررسی تفریغ بودجه سال ۹۸شهرداری و بررسی وضعیت بازارچه بانوان این شهرستان برگزارشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،  ربیعی فر رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر در نشست رسمی شورای اسلامی این شهرستان گفت:تفاهم نامه ای با قید مدت بین شهرداری ، میراث فرهنگی و امور بانوان فرمانداری با تایید شورای اسلامی خرمشهرپیرامون نحوه واگذاری و سایر شروط و موارد مرتبط  با بازارچه بانوان این شهرستان منعقد خواهد شد.

  بچاری عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر  نیزگفت:واگذاری بازارچه بانوان با نگاه ویژه به اشخاص بی سرپرست باید باشد تا به صورت ثابت محل درآمدی برای خود داشته باشند.

او افزود:با توجه به بلاتکلیفی بازارچه طی سالیان گذشته ، ضروری است ترتیبی اتخاذ شود تا مهلت یک ماهه جهت تعیین تکلیف بازارچه مشخص شود تا به حال خود رها نشود.

  علوانی سرپرست شهرداری خرمشهر هم در این نشست گفت:طراحی بازارچه بانوان باید به گونه ای باشد که از استانداردهای لازم به لحاظ ظاهری برخوردار باشدو نباید به گونه ای باشد که  مغازه داران سلیقه ای عمل کنند قطعا این موارد را قبل از واگذاری به میراث فرهنگی لحاظ خواهیم کرد  که این بازارچه باید محل فروش صنایع دستی بانوان خرمشهر باشد  نهایتا در جمع بندی تصمیم گیری نهایی اتخاذ خواهد شد تا  این بازارچه واقع در بلوار امیرکبیر هر چه سریعتر فعال شود.

بررسی  تفریغ بودجه سال ۹۸شهرداری خرمشهر

  او افزود:روز گذشته حقوق مهر ماه کارکنان شهرداری خرمشهر بطور کامل پرداخت شد و در تلاش هستیم  بزودی مجددا پرداختی به کارکنان زحمتکش شهرداری داشته باشیم.

این مقام مسئول درپایان بیان کرد: در حوزه خدمات شهری ماشین آلاتی که نیازمند تعمیر بودند  پس از تعمیر وارد چرخه خدمات دهی شدند و تعدادی خودرو جدید نیز به ناوگان خدمات شهری اضافه شد تا مشکلی از بابت تنظیفات و خدمات شهری در سطح شهر نداشته باشیم و طی روزهای آتی وضعیت خیلی بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/ م

نظر شما