شناسهٔ خبر: 43617690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

اشرف بروجردی، فعال اصلاح طلب:

کشور شرایط بسیار بدی دارد/ اصلاح‌طلبان می‌توانند کشور را از این بزنگاه بغرنج نجات بدهند!

نماینده رئیس جمهور در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان گفته است: اصلاح‌طلبان با راه و چاه مدیریتی آشنایی دارند و می‌توانند کشور را از این بزنگاه بغرنج نجات بدهند!

صاحب‌خبر - گروه سیاسی جهان نيوز: اشرف بروجردی، فعال سیاسی اصلاح طلب، نماینده روحانی در شورای فرهنگی- اجتماعی زنان و همچنین رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی گفته است: «اصلاح‌طلبان با راه و چاه مدیریتی آشنایی دارند و می‌توانند کشور را از این بزنگاه بغرنج نجات بدهند»!

ظاهرا خانم بروجردی همانند سایر اصلاح طلبان به دلیل تمرکز ویژه بر انتخابات خرداد سال 1400 فراموش کرده‌اند که قوه مجریه و مقننه طی سال های گذشته در اختیار اصلاح طلبان و به ظاهر اعتدالیون بوده است. حتی خود خانم بروجردی که متعلق به جریان اصلاحات است به خاطر حاکمیت این تفکر هم اکنون منصب‌دار شده اند. فی الواقع عاملان اوضاع اسف بار کنونی می خواهند نقش منجی باز کنند.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات بروجردی را در ادامه خواهید خواند:

*متاسفانه جریان اصلاحات همیشه دغدغه رد صلاحیت دارد و در هر انتخاباتی‌ چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب نتوانسته‌اند مجوز حضور در انتخابات را به دست بیاورند. اما الان شرایط متفاوت شده و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که روند تعیین صلاحیت‌ها هم تغییر کرده باشد. متاسفانه کشور شرایط بسیار بدی دارد و روز به روز گرفتاری‌های مردم غیرقابل حل‌ می‌شود. به همین دلیل امیدواریم شورای‌ نگهبان به خاطر گرفتاری‌ها، در تعیین صلاحیت‌ها تغییر رفتار داشته باشد و اصلاح‌طلبان بتوانند انتخابات را در فضایی رقابتی و برابر با رقیب تجربه کنند.

بیشتر بخوانید:
اسب سواری و حضور در ورزشگاه خواسته به حق زنان است!
نوع تعامل ما با کشور‌های ديگر اقتصاد را بيمار کرده!
 
*اشرف بروجردی در پایان گفت: تفکر اصلاح‌طلبی در طول سالیان گذشته با مانع‌تراشی‌های زیادی مواجه و به همین دلیل از امکان تاثیرگذاری محروم شده است. این تحدیدها در شرایطی است که تجربه تاریخی نشان می‌دهد،‌ اصلاح‌طلبان با راه و چاه مدیریتی آشنایی دارند و می‌توانند کشور را از این بزنگاه بغرنج نجات بدهند. در پایان لازم به توضیح می‌دانم که محدود کردن‌ اصلاحات برای منافع ملی هزینه‌ساز است. جهان نيوز جهان نيوز اسب سواری و حضور در ورزشگاه خواسته به حق زنان است! نوع تعامل ما با کشور‌های ديگر اقتصاد را بيمار کرده!

نظر شما