شناسهٔ خبر: 43617573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار البرز:

دستگاه های اجرایی استان در مسیر تحقق اهداف پویش ایران مهربان همراه و پیشرو باشند/ تاکید و ابلاغ معاون اول رییس جمهور جهت اجرای هر چه بهتر پویش ایران همدل

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: پیرو ابلاغی از سوی معاون اول محترم رئیس جمهور پویش ایران مهربان با هدف اکرام و ایتام و محسنین با موضوع هر کارمند حامی یک فرزند معنوی در البرز با اهتمام ویژه ای دنبال می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی با بیان این مطلب، افزود: مردم البرز همواره در امور خیر پیشرو و پیشتاز بوده اند و بویژه در این شرایط سخت همدل تر وارد میدان شدند.
وی ادامه داد: مرحله اول پویش ایران مهربان در البرز اجرایی شده و همراهی های بسیاری نیز در این راستا از سوی مردم و مسئولان استان صورت گرفت.
شهبازی گفت: با توجه به روندی که در مرحله اول طی شد انتظار می رود که البرز در زمره برترین استان های کشور در تحقق اهداف این پویش باشد.
وی افزود: حال نظر به اینکه در این روزها بیش از پیش نیاز به همراهی و همدلی با نیازمندان در شرایط شیوع بیماری عالمگیر کرونا حس می شود، پیرو تاکید و ابلاغی از سوی دکتر جهانگیری معاون اول محترم رئیس جمهور از دستگاه های اجرایی استان دعوت می شود در این پویش همراهی داشته باشند.
استاندار البرز گفت: در استان البرز با توجه به اینکه مردم بسیار همدل، نوع دوست و مهرورز هستند، به ازای هر کودک تحت پوشش طرح اکرام و محسنین ۹ حامی وجود دارد که این آمار جای بسی خرسندی دارد و می تواند با اجرای مرحله دوم طرح، شرایط بسیار بهتری را رقم بزند.

نظر شما