شناسهٔ خبر: 43617539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دیدار دبیر با فراکسیون ورزش و نمایندگان مازندران

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با نمایندگان استان مازندران و اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ کشتی؛ علیرضا دبیر رییس‌فدراسیون‌کشتی به‌منظور بیان‌مشکلات وکمبودهای‌کشتی به‌مجلس رفت. رییس‌فدراسیون‌کشتی به دعوت محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش و اعضای فراکسیون راهی مجلس شده بود، در خانه‌ملت، به‌صورت جداگانه بااعضای فراکسیون‌ورزش و مجمع‌نمایندگان استان‌مازندران درمجلس شورای‌اسلامی دیدار و گفتگو کرد. علیرضا دبیر گزارشی از مشکلات‌کشتی، موارد مالی، برپایی اردوهای تیمهای‌ملی درشرایط قرنطینه، آماده‌سازی تیمهای‌ملی برای المپیک 2021 توکیو و ..... ارائه کرد و در بخشی از سخنانش، خواستار حمایت نمایندگان‌مردم برای برطرف ساختن مشکلات‌کشتی شد. رییس فدراسیون تاکید کرد کشتی پرافتخارترین رشته ورزشی و ورزش‌ملی کشور محسوب می‌شود که همواره در میادین المپیک، جهانی و باز های آسیایی پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده ، از نمایندگان حاضر در جلسه خواست تا نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات این ورزش ملی، مذهبی و سنتی به‌عمل آورند. 

دبیر یادآوری کرد: جمعیت آماری کشتی در کشور بسیار پایین آمده و اگر فکری به حال این مسئله نشود، قطعا در آینده دیگر شاهد افتخارآفرینی‌های کشتی نخواهیم بود، پس باید الان چاره‌ای بیاندیشیم. با این بودجه و حمایت‌های ناچیز نمی‌توان کارهای بزرگ کرد. سایر کشورهای مطرح و غیرمطرح کشتی‌جهان در این ورزش سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند و قطعا نتیجه آن را در المپیک‌ها خواهند گرفت و ما نیز باید از حالا به‌فکر باشیم.
رئیس فدراسیون‌کشتی در نشست جداگانه با مجمع‌نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای‌اسلامی،  باتوجه به جایگاه کشتی در مازندران، گزارش مبسوطی از کشتی این استان ارائه و خواستار پیگیری و حل مشکلات کشتی در مازندران شد.

نظر شما