شناسهٔ خبر: 43617387 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اولدترافورد امنیت کامل را برای میزبانی از ۲۳هزار هوادار تامین کرد

تهران- ایرنا- باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که ورزشگاه اولدترافورد قادر است تا ضمن حفظ مقررات فاصله گذاری اجتماعی در راستای تحدید شیوع کرونا، از ۲۳ هزار و ۵۰۰ هوادار در امنیت کامل میزبانی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پس از وقفه سه ماهه ایجاد شده در فعالیت‌های ورزشی به دلیل پاندمی کرونا، لیگ برتر جزیره کار خود را از ماه ژوئن از سر گرفت اما تماشاگران از حضور در ورزشگاه‌ها منع شدند به طوری که آخرین حضور هواداران در ورزشگاه به پیروزی دو بر صفر یونایتد برابر سیتی در شهرآورد منچستر در ماه مارس مربوط می‌شود.

دولت بریتانیا امیداور بود تا از ماه اکتبر اجازه حضور تعداد محدودی از هواداران را به ورزشگاه‌ها صادر کند اما «بوریس جانسون» نخست وزیر این کشور ماه گذشته و در بحبوحه اوج‌گیری دوباره موارد ابتلا به کرونا، تمامی این برنامه‌ها را به متوقف کرد.

«کولت روچ» مدیر عملیاتی باشگاه یونایتد در این باره گفت: ما حدود دو ماه را صرف همکاری با دولت و پیروی از دستورالعمل‌ها کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که می‌توانیم حدود ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر را در امنیت در ورزشگاه داشته باشیم.

«اد وودوارد» معاون اجرایی این باشگاه نیز دولت را بر آن داشت تا به هواداران اجازه دهد تا دوباره به ورزشگاه‌ها بیایند.

براساس گزارش‌ها یونایتدها در پاندمی کرونا و عواقب ناشی از آن متحمل ضرر خالصی معادل ۲۳.۲ میلیون پوند (۳۰.۲۴ میلیون دلار) شده و در سال مالی منتهی به ژوئن ۷۰ میلیون پوند از درآمدهای خود را از دست داده‌اند.

نظر شما