شناسهٔ خبر: 43616650 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

پاسخ قاطعی به تهدیدات در هر سطحی خواهیم داد

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با توجه به قدرت نظامی، برتری که در اختیار داریم به هرگونه تهدید در هر سطحی پاسخ خواهیم داد و گوشه‌ای از این اقتدار را در رزمایش‌های متعدد به گوش جهانیان می‌رسانیم

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس،امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش  بعدازظهر امروز در مراسم یادواره شهید خلبان پرویز ذبیحی در شهرستان جویبار اظهار کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا ادامه دهنده راه ایثار و شهادت است، اگر نام شهیدان تکریم و تکرار نمی‌شد امروز بسیاری از اقدامات و رشادت‌های این بزرگواران فراموش می‌شده است.

پاسخ قاطعی به تهدیدات در هر سطحی خواهیم داد

وی با اشاره به هجمه‌های سنگین فرهنگی و اقتصادی دشمنان اسلامی، تصریح کرد: در این دوره نیاز به شناساندن الگوهای فرهنگ ایثار و شهادت هستیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، با تبریک هفته وحدت، گفت: شهدا از جان و مال خودشان برای اقتدار دین اسلام گذشت کردند تا افرادی که در لباس نظام برای سربلندی ایران حضور دارند در مسیر خویش استوارتر باشند.

وی با تقدیر از زحمتکشان عرصه سلامت که در خط مقدم مبارزه با کرونا مشغول فعالیت هستند، گفت: ایثارگری خادمان سلامت برای همیشه در ذهن مردم ایران باقی خواهد ماند.

هادیان ادامه داد: نیروی هوایی نقش بسیار تعیین‌کننده در سرنوشت جنگ تحمیلی داشته و پس از دوران دفاع مقدس دستاوردهای بسیار مناسبی در حوزه دفاعی کشور به دست آوردیم.

وی با اشاره به دستیابی به دانش و ساخت انواع جنگنده و هواپیماهای آموزشی، گفت: در حوزه ساخت پهباد، ابزار جنگ الکترونیک و سایبری و دست‌یابی به ساخت و تولید فناوری انواع موشک‌ها نقطه‌زن و هوشمند در نقطه بسیار مطلوب قرار داریم.

هادیان خاطر نشان کرد: مردم بدانند که نیروی هوایی نقش ارزشمند در سرنوشت جنگ و سرنوشت کشور  و عامل بسیار تعیین‌کننده در دوران دفاع مقدس داشته است.

وی ادامه داد: حماسه خلبانان در دوران دفاع مقدس در کنار فعالیت‌های جهادی کارکنان رسمی نیروی هوایی از ساعت اولیه فراموش نشدنی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: این نیرو در کنار سایر نیروهای مسلح با برخورداری از انواع سلاح پیشرفته ساخت داخل با سرلوحه قرار دادن سیاست اقتصاد مقاومتی در خدمت نظام اسلامی ایران است.

وی در پایان گفت: با توجه به قدرت نظامی برتری که در اختیار داریم به هرگونه تهدید در هر سطحی پاسخ خواهیم داد و گوشه‌ای از این اقتدار را در رزمایش‌های متعدد به گوش جهانیان می‌رسانیم.

نظر شما